کد خبر: ۶۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۳

در بسکتبال هم به فرانسه باختیم+ تصاویر

دیدار بسکتبال ایران و فرانسه در چهارچوب جام جهانی اسپانیا 2014 با شکست تیم ایران همراه شد. در این دیدار تیم ایران علیرغم ارائه دیداری زیبا موفق به عبور از سد حریف قدرتمند خود نشد و از صعود به دور حذفی مسابقات باز ماند.

به گزارش شیرازه، دیدار بسکتبال ایران و فرانسه در جام جهانی بسکتبال 2014 اسپانیا پنجشنبه ساعت 20 به وقت تهران برگزار گردید و در نهایت این دیدار با برتری فرانسه به پایان رسید تا تیم ملی کشورمان علاوه بر کسب چهارمین شکست خود از راهیابی به دور حذفی مسابقات باز بماند. در این دیدار تیم ملی کشورمان نمایش خیره کننده ای از خود ارائه داد که تشویق بی امان تماشاگران حاضر در استادیوم را به همراه داشت.

این دیدار نیز مانند دیدارهای پیشین ایران در جام جهانی بسکتبال با برتری تیم ایران آغاز گردید. ملی پوشان بسکتبال ایران کواتر اول را با حساب 23 بر 13 به سود خود خاتمه دادند.

با آغاز کواتر دوم این دیدار فرانسوی ها حاکم مطلق مسابقه بودند و با پرتاب های سه امتیازی بسیار خود توانستند کواتر دوم را با نتیجه 24 بر 10 به سود خود خاتمه دهند.

تیم بسکتبال فرانسه که از حمایت شدید تماشاگران خودی برخوردار بود در کواتر سوم و چهارم نیز حاکم بر توپ و زمین بود و موفق شد کواتر سوم را با نتیجه 26 بر 16 و کواتر چهارم را با نتیجه 27 بر 18 به سود خود خاتمه دهد. و درنهایت تیم ایران علیرغم شایستگی با حساب 81 بر 76 مغلوب این دیدار زیبا شد.

نکته جالب این دیدار تشویق بی امان تیم ایران توسط تماشاگران اسپانیایی حاضر در ورزشگاه بود به نحوی که فریاد ایران، ایران تماشاگران در دقایق پایانی کواتر چهارم بر فضای سالن مسابقه طنین انداز شد.

تیم ملی کشورمان با این شکست و با کسب تنها یک پیروزی مقابل مصر با جام جهانی بسکتبال خداحافظی کرد.










نظرات بینندگان