کد خبر: ۶۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۳

گام برای امنیت در شبکه‌های اجتماعی + اینفوگراف

شبکه های اجتماعی امروز تبدیل به یکی از مهمترین بخش های زندگی کاربران شده اند. هرچه پیش تر میرویم نیز با اشاعه بیشتر شبکه های اجتماعی موبایل این موضوع جدی تر از همیشه میشود. از همین روی است که تاکید بر موضوع امنیت در شبکه های اجتماعی را باید به شدت مورد توجه قرار داد. کاری که ما امروز قصد آن را داریم.

به گزارش شیرازه به نقل از تابناک، اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که معمولاً فیسبوک و یا توییتر جزو آن دسته از تب‌هایی است که در مرورگر شما همیشه باز است، احتمالاً می‌توان شما را نیز جزو کاربرانی قلمداد کرد که زندگی مجازی و در شبکه‌های اجتماعی بخش مهمی از اوقات شما را به خود اختصاص می‌دهد.

در نتیجه بیش از سایرین باید به فکر امنیت خود در شبکه‌های اجتماعی باشید، زیرا هر عقل سلیمی این امر را به شما حکم می‌کند. اما حتی اگر ساعاتی کوتاه را در طول روز به چریدن در شبکه‌های اجتماعی اختصاص می‌دهید، باز هم رعایت نکات امنیتی از جمله مواردی است که باید به شدت مورد توجه شما باشد.

امروز ما قصد داریم نکات کلی امنیتی را در خصوص شبکه‌های اجتماعی و نوع تعامل در آن‌ها برای شما باز گو کنیم. نکاتی که هرچند شاید اغلب آن‌ها را بدانید اما بازگو کردن آن‌ها هیچ‌گاه بیهوده نخواهد بود.

اینفوگراف زیر به شکل خلاصه 10 گام اساسی را تا داشتن امنیت بالا در شبکه‌های اجتماعی برای شما بازگو می‌کند.

گام برای امنیت در شبکه‌های اجتماعی + اینفوگراف
نظرات بینندگان