کد خبر: ۶۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۷ آبان ۱۳۹۳

حق نگر:‌ادامه طرح توسعه حرم تدبیری برای یک بی‌تدبیری بود

به‌زعم شورائیان طرح توسعه حرم احمدبن موسی(ع) ناموس شهر شیراز می‌باشد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، عضو شورای شهر شیراز ضمن بیان اینکه این هفته شاهد خبرهای مسرت‌بخش در رسانه‌ها بودیم از نمایندگان مجلس و مدیران ارشد استانی تقدیر و اظهار کرد: مهم‌ترین خبر ادامه غرورآفرین طرح توسعه حرم احمدبن موسی(ع) و حرم محمدی بود که توسط معاون راهبردی رئیس جمهوری اعلام گردید.

محمد حق‌نگر در شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با اشاره به درج خبر لغو توسعه حرم و ایجاد چالش در هفته‌های گذشته گفت: خوشبختانه حضور قدرتمند تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان به ثمر نشست و چنانچه شاهد بودیم با اعلام معاون رئیس‌جمهور طرح توسعه حرم با قوت و شدت بیشتری ادامه خواهد یافت که در واقع بی‌تدبیری شورای عالی شهرسازی توسط دولت تدبیر و امید برطرف شد.

وی ادامه داد: به‌زعم شورائیان طرح توسعه حرم احمدبن موسی(ع) ناموس شهر شیراز می‌باشد لذا حمایت از این پروژه بر تمام مدیران غیرتمند استان فارس و حتی کلیه شهروندان واجب بوده و نشان از حسن توجه و ارادت آن‌ها به خاندان اهل بیت(ع) می‌باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که این حمایت ملی از سومین حرم اهل بیت(ع) استمرار یافته و شاهد سرعت اجرای کلیه پروژه‌های مربوط به این حوزه باشیم.

حق‌نگر با اشاره به توجه ویژه دولت به مشکلات اساسی استان و شهر شیراز خصوصاً پرداختن به موضوع کم آبی در استان و اختصاص بودجه ملی برای نجات دریاچه پریشان و بختگان گفت: از این بابت خدا را شاکریم که نمایندگان مجلس به موقع در فصل بودجه‌ریزی وارد عمل شده‌اند.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورا همچنین از شنیدن خبر کلنگ زنی ۳ پروژه بزرگ فرهنگسرای حکمت و فرهنگسرای فرزانگان و پروژه زیرگذر گلستان تا گویم اظهار خرسندی کرد.

حق‌نگر بیان کرد: در بازدید‌ها و بررسی‌های انجام شده تلاش پرشور کلیه بخش‌ها را در شهرداری شیراز شاهد بوده‌ایم و نگرانی‌هایی که بابت تاخیر در اجرای پروژه‌ها داشتیم تا حد زیادی بر طرف گردید.

نظرات بینندگان