کد خبر: ۶۳۵۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۳

فرماندار جهرم:عاملان ناامنی‌های اخیر دستگیر شدند/امام جمعه:متجاوزین به شدت مجازات شوند

رئیس شورای تامین جهرم گفت: در کمتر از 72 ساعت عاملین ناامنی در شهرستان جهرم دستگیر شدند.
به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم، حجت الله رضایی، سرپرست فرمانداری ویژه جهرم و رئیس شورای تامین این شهرستان اظهار کرد: با تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی، قضایی، بسیج و نیروهای مردمی در مدت کمتر از 72 ساعت عوامل نا امنی و کسانی که ایجاد مزاحمت و تعرض به نوامیس مردم داشتند، دستگیر شدند.

وی افزود: عاملین به این عمل قبیح خود اقرار کرده اند و در حال حاضر تحت نظارت دستگاه انتظامی و قضایی هستند.

رئیس شورای تامین شهرستان جهرم ضمن تشکر از نیروهای خدوم اطلاعاتی، انتظامی، قضایی، بسیج و نیروهای مردمی تاکید کرد که با هر گونه نا امنی و کسانی که قصد اخلال در نظم عمومی را داشته باشند به شدت برخورد خواهیم کرد.

حجت الاسلام دژکام امام جمعه شهرستان جهرم نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه از دستگیری عوامل ناامنی چند روز اخیر در شهرستان جهرم خبر داد و افزود: این انسان که متعرض نوامیس مردم شده بود دستگیر شده و از دادستان به عنوان نماینده عموم مردم خواستار اشد مجازات برای این چنین افرادی هستیم زیرا تسامح در این مسائل سبب جرأت دیگران در ارتکاب این کارها می‌شود.

امام جمعه جهرم خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام در پی بهانه‌ای برای زیر سوال بردن کشور هستند و از مردم و دانشجویان استدعا داریم که بهانه دست دشمن ندهند.

وی بیان کرد: قبل از وقوع این قضایا در جلسات خصوصی از مسئولان برای حل مشکلات جهرم تقاضا کرده بودم در غیر این صورت خود را نیز مقصر می‌دانستم. 

حجت الاسلام دژکام با اشاره به مسمومیت غذایی دانشجویان یکی از دانشگاه‌های جهرم خاطرنشان کرد: باید مسئولان این دانشگاه به گونه‌ای از دانشجویان دلجویی کنند.

وی گفت: باید مدیریت جهادی در دانشگاه‌ها ایجاد و ضعف مدیران دانشگاه‌ها رفع شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۳
2
با سلام و تشکر فراوان از مسئولین امنیتی و انتظامی شهرستان ، امیدوارم همین طور که به در اسرع وقت عامل نامنی دستگیر شد دستگاه قضایی هم به وظیفه خود عمل کند و او را به اشد مجازات برساند ...