کد خبر: ۶۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۳

فجر شهید سپاسی 10 نفره سه گل به یزدی ها زد

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز درهفته نهم مسابقات فوتبال دسته اول کشور جام ازادگان تیم تربیت نوین یزد را 10 نفره با سه گل شکست داد.
به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی شیرازه  تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز درهفته نهم مسابقات فوتبال دسته اول کشور جام ازادگان تیم تربیت نوین یزد را 10 نفره با سه گل شکست داد. این دیدار که عصر سه شنبه از گروه الف این مسابقات در ورزشگاه حافظیه شیرازبرگزار شد تیم میزبان برغم 10 نفره شدن با نتیجه سه بریک به برتری دست یافت.
این دیدار در حالی آغاز شد که هر دو تیم در انتهای جدول به سرمی بردند از این رو آنها نشان دادند که برای برد به میدان آمده اند و در دقیقه 27 بهنام بیرانوند دروازه میزبان را بازکرد تا یزدیها یک بر صفر جلو بیفتند.
در دقیقه 33 میثم خداشناس مدافع تیم فجرکارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا کار برای شاگردان کلانتری در ادامه سخت ترشود اما یک دقیقه بعد تیم 10 نفره فجر با ضربه علیرضا جلیلی به گل تساوی دست یافت تا هردو تیم در نیمه اول یک بر یک کار را تمام کنند.
نیمه دوم را باید کاملا به حساب فجر گذاشت چرا با یک بازیکن کمتر دوگل زدند و چندین فرصت گلزنی را از دست دادند تا شاگردان کلانتری در یک روز خوب برنده بازی شوند .
در دقیقه 48 شهرام گودرزی دروازه یزدیها را برای بار دوم باز کرد تا فجریها بازدن گل برتری جان تازه ا ی بگیرند و به حملات خود ادامه دهند و در دقیقه 80 نیز از روز نقطه پنالتی توسط محمدرضا حسینی به گل سوم دست یافتند تا این بازی پر گل با نتیجه سه بر یک به سود میزبان 10 نفره تمام شود.
قضاوت این بازی را علیرضا علی بابایی به عهده داشت.

جدول  رده بندی گروه الف لیگ دسته اول در پایان هفته نهم

فجر سپاسی 10 نفره سه گل به یزدیها زد

نظرات بینندگان