کد خبر: ۶۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۹ آذر ۱۳۹۳

ذوالانوار: اجازه نمی دهیم اصحاب فتنه به دنبال خودنمایی باشند

برگزار کنندگان مراسم ها و همایش های مختلف باید بدانند که تریبون را در اختیار چه کسانی و با چه سابقه ای قرار می دهند.
به گزارش شیرازه، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فتنه خط قرمز نظام است گفت: مقصران حادثه روز دانشجو در شیراز باید عذر خواهی کنند.

سید حسین ذوالانوار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتفاقات به وجود آمده در روز دانشجوی شیراز و ایراد سخنانی بر خلاف باورهای انقلابی مردم شیراز قابل تاسف است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برگزار کنندگان مراسم ها و همایش های مختلف باید بدانند که تریبون را در اختیار چه کسانی و با چه سابقه ای قرار می دهند.

وی گفت: کسانی که به اینگونه برنامه ها با این رویکرد مجوز می دهند و کسانی که برای برگزاری این مراسم ها رضایت دارند باید عذر خواهی نمایند.

ذوالانوار افزود: این افراد باید بدانند که فتنه خط قرمز نظام است و فتنه گران دیگر فرصتی برای خودنمایی و انعکاس افکار خود ندارند.

وی تصریح کرد: در این مراسم فردی با کارنامه مشخص به اصلی ترین باورهای انقلابی مردم اهانت می کند و حتی دانشجویان متعهدی که اعتراض کردند مورد آسیب قرار می گیرند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: معنای اعتدال این نیست که در مناسبت های مختلفی افرادی که وجاهت ندارند دعوت شوند و به ارزش های مردم اهانت کنند.

وی ادامه داد: مقصران برگزاری این مراسم ها باید به افکار عمومی پاسخ دهند  که چگونه در محیط مقدس دانشگاه چنین مراسمی و سخنرانی برگزار شده است.

ذوالانوار بیان کرد: نباید محیط دانشگاه آلوده به سیاسی بازی و منفعت طلبی اصحاب فتنه شود.

وی یادآور شد: نه تنها محیط دانشگاه که در هیچ محیط دیگری اجازه نخواهیم داد اصحاب فتنه به دنبال خود نمایی باشند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: این حادثه باید برای تمامی متولیان عبرت شود که دیگر در آینده شاهد این اتفاقات نباشیم.
نظرات بینندگان