کد خبر: ۶۴۴۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۳ دی ۱۳۹۳
مدیر قرارگاه فرهنگی عمار در شیراز:

9 دی تودهنی به 30 هزار نیرویی بود که آماده بودند امام حسین(ع) را بکشند

هر وقت خون ریخته شده توسط افراد در فتنه 88 پاک شد، سران فتنه نیز تطهیر می شوند

به گزارش شیرازه، پس از روی کار آمدن دولت اعتدال در کشور، عده ای با جریان سازی رسانه ای و سخنرانی های ساختارشکن به دنبال تطهیر فتنه گران سال 88 هستند به طوری که همین اواخر هادی غفاری یک روحانی افراطی اصلاح طلب در سخنانی سران فتنه سال 88 را از هر گناهی مبرا کرد! حجت الاسلام طائب مدیر قرارگاه عمار که به شیراز سفر کرده بود در حاشیه سخنرانی خود در یک همایش بصیرتی در واکنش به تلاش ها برای تطهیر سران فتنه به موج ما گفت: هر وقت این خون ریخته شده توسط افراد در فتنه 88 پاک شد، این سران نیز تطهیر می شوند لذا همه می دانیم که از بوی لباسشان که معطر به عطر است در عذاب نیستیم ما از خونی که روی بدن آنها ریخته شده در عذابیم.

مدیر قرارگاه فرهنگی عماربا اشاره به ماندگاری حماسه 9 دی ادامه داد: حماسه بصیرتی 9 دی را همین مردم شکل دادند و خود مردم آگاه هستند و در این حماسه شرکت می کنند و همانند سال های گدشته آن را ماندگار می کنند.

وی افزود: پیام 9 دی 88 تودهنی به 30 هزار نیرویی بود که آماده بودند امام حسین(ع) را بکشند.

حجت الاسلام طائب نقش اصحاب رسانه را مهم دانست و گفت: اصحاب رسانه هم وظیفه دارد طبق فرمایشات رهبری ایجاد بصیرت و روشنگری کند، اصحاب رسانه می بایست آن نقشی که این سران فتنه داشتند را بزرگ کنند زیرا این یک نقش کوچک نبود.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: روز 9 دی یک روز بود اما اصحاب رسانه و منبری ها تلاش کردند تا این حماسه برای سال های متمادی ماندگار بماند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علیرضا ازفیروزاباد
United States of America
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳
0
بلطف خدا وعنایت حضرت ولیعصرعج نخواهیم گذاشت این انقلاب بدست نااهلان بیافتد