کد خبر: ۶۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۴ دی ۱۳۹۳
نخست وزیر عراق:

ما ایثار ایران در کمک به عراق را فراموش نمی‌کنیم

در این جریان باز شاهد بودم ایران خالصانه وارد میدان شد و ما این ایثار ایران را فراموش نمی‌کنیم و این از خودگذشتگی و پشتیبانی ملت ایران را به یاد خواهیم داشت.
دکتر علی لاریجانی که در ادامه سفر منطقه‌ای خود به برخی کشورهای منطقه، در عراق به سر می‌برد، شب گذشته در دیدار با حیدر العبادی نخست‌وزیر این کشور گفت: موضوع بحران منطقه در شرایط کنونی دارای اهمیت بسیاری است و این معضل تنها با همگرایی کشورهای منطقه حل خواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از نسیم؛ رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ائتلاف آمریکایی علیه داعش گفت: تاکنون این ائتلاف هیچ اقدام عملی در این حوزه انجام نداده و به نظر می‌رسد این تنها یک نمایش است.

همچنین در این دیدار حیدر العبادی با تشکر از دولت و ملت ایران به خاطر حمایت‌هایی که در تمام مراحل سخت و دشوار از ملت عراق کردند تشکر کرد و با اشاره به وضعیت اخیر عراق گفت: در این جریان باز شاهد بودم ایران خالصانه وارد میدان شد و ما این ایثار ایران را فراموش نمی‌کنیم و این از خودگذشتگی و پشتیبانی ملت ایران را به یاد خواهیم داشت.

نخست‌وزیر عراق ادامه داد: دو ملت عراق و ایران در مسائل سیاسی و اقتصادی باید در کنار هم باشند چرا که به هم وابسته هستند، از این‌رو قطعاً ما می‌توانیم با کمک و پشتیبانی یکدیگر آینده روشنی را رقم بزنیم.

نظرات بینندگان