کد خبر: ۶۴۸۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۰ دی ۱۳۹۳

حسادت روزنامه های فوتبالی ورزش به انتقال سعید معروف

به گزارش شیرازه، با توجه به انتقال رسمی سعید معروف کاپیتان چیره دست تیم ملی کشورمان به زنیت کازان روسیه انتظار داشتیم در دکه های روزنامه فروشی سر تیتر صفحه اول روزنامه ها را با عکس سعید معروف و خبر انتقال آن ببینیم اما طبق معمول روزنامه های فوتبالی که مدعی ورزشی بودن هستند از این امر سر باز زدند و باز هم طبق معمول شاهد و ناظر تصاویر بازیکن ها و اخبار بی کیفیت فوتبال ایران بودیم.

 این برای اولین بار نیست که روزنامه های سراسری ورزشی و غیر ورزشی به اعتبارات و افتخارات دیگر رشته های ورزشی به چشم حسادت و کوچک بینی نگاه می کنند، یادمان نرود انگار تصویر صفحه نخست روزنامه ها هر روز باید از بازیکن فوتبال 22 ساله ای با رقم قرارداد میلیاردی باشد، در حالی که نه سودی برای کشورمان داشته نه سودی برای مردم سرزمینمان.
بهتر است یاد بگیریم امثال بهداد سلیمی ها، سعید معروف ها و حمید سوریان ها افتخار و اعتبار این سرزمین هستند و مردم هم دلخوش به نام و اعتبار این بزرگمردان. اما هیچگاه یک روزنامه رسمی که ادعای ورزشی بودن را دارد ورزشی عمل نکرده و همیشه در خدمت فوتبالی بوده که ضرر و بدنامی را برای کشورمان ایران به ارمغان آورده است.

گرچه هیچ گوشی شنوای این بحث ها نیست اما لازم است بدانیم انتقال سعید معروف به زنیت کازان یک اعتبار و افتخار برای ورزش ایران است و روزنامه ها هم باید بدانند ورزشی عمل کنند و هیچگاه یادشان نرود فوتبال پرسی بی موردشان مورد لطف مردم قرار نمی گیرد ولی این معروف ها هستند که مورد لطف مردم قرار می گیرند چه با تیتر اول چه بدون تیتر.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
hasti
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳
0
بهتره از فوتبال داغونشون بنویسن