کد خبر: ۶۵۶۰۷
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
انتقادات رو به افزایش به یک حرکت عجیب

سردار نقدی: ظریف باید عذرخواهی کند/ اشتباهات وی، دیگر قابل تحمل نیست

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این خطاها نشان داد که آقای ظریف نمی دانند نماینده چه ملت و نماینده چه عظمتی هستند.
به گزارش شیرازه سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با راه دانا، گفت: آقای ظریف ظاهرا نمی داند نماینده چه ملت و چه عظمتی است، ایشان باید رسما به خاطر حرکت های ناپسند اخیر از ملت ایران عذرخواهی کند.

سردار نقدی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد سفر وزیر امور خارجه به پاریس در روزهایی که دولت آن کشور رسما از توهین به پیامبر حمایت می کند چیست، اظهار داشت: بنده تا حالا سعی کرده ام در خصوص وزارت امور خارجه اظهار نظر نکنم تا موضع ایشان در مذاکرات را تضعیف نکرده باشم ولی بعضی اشتباهات، دیگر قابل تحمل نیست و به صراحت می گویم که آقای ظریف از چشم و نظرم افتاد.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: با حرف هایی که در مورد ایشان به من گفته بودند، تصور می کردم ایشان فرد فرهیخته، باوقار و دیپلمات کارکشته ای است اما ناشی گری های اخیر اثبات کرد که اگر بخواهیم با خوشبینی اظهار نظر کنیم، باید بگوییم ایشان متاسفانه الفبای دیپلماسی را هم رعایت نمی کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایشان قبلا خطاهای فاحشی داشتند، ادامه داد: از جمله این خطاها بیان این مطلب بود که آمریکا می تواند با یک موشک، توان دفاعی ما را از بین ببرد و حرف نادرست دیگر این که امنیت ایران محصول مذاکرات است و حرف های نادرست دیگری که هیچ سیاستمدار تازه کاری هم حاضر نیست در حین مذاکره با حریف چنین امتیازاتی را به طرف مقابل بدهد، چه رسد به اینکه حریف دشمن خونی ملت ایران باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون این خطاهای فاحش را به حساب اشتباه ایشان گذاشته و حمل به صحت می کردیم، ابراز داشت: تکرار این ناشی گری ها و خطاهای فنی نشان داد که باید در برآوردمان تجدید نظر کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج قدم زدن با وزیر خارجه خبیث آمریکا در خیابان و نشان دادن صمیمیت با دشمن بشریت را حرکتی کاملا غلط و ناپسند دانسته و گفت: قدم زدن در خیابان های بروکسل زیر پا گذاشتن خون شهدا بود.

وی تاکید کرد: کار خیلی زشت تر و غیر قابل بخشش تر، سفر به پاریس در همان روزی است که نخست وزیر فرانسه کاریکاتور توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) را جلوی دوربین ها در دست گرفته و نمایش می دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان کرد: این خطاها نشان داد که آقای ظریف نمی دانند نماینده چه ملت و نماینده چه عظمتی هستند و ایشان با این کارها توانایی خود را در دفاع از حقوق ملت ایران به شدت زیر سوال بردند.

سردار نقدی در پایان این گفتگو بیان داشت: در این زمینه هیچ توضیح و توجیهی پذیرفته نیست و تنها راه اعاده ی حیثیت، عذرخواهی رسمی از ملت و تعهد به عدم تکرار چنین رفتارهایی است. البته ملت ایران نمی گذارند تصویر دروغین که می خواهند از ایران در دنیا نمایش دهند جا بیفتد؛ روز ۲۲ بهمن ملت ایران تصویر واقعی خودش را با شعار لبیک یا محمد (ص) و مرگ بر آمریکا به نمایش خواهد گذاشت و دنیا خواهد دید که ملت ایران با همان صلابت جلوی آمریکا ایستاده و حقش را خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
هادی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
بله,واقعا هم این سفر آقای ظریف به فرانسه در آن موقعیت,بسیار کار اشتباهی بود و باعث سرخوردگی نظام و مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی شد
در واقع باید گفت که آقای روحانی با این سیاست خارجی به کجا میروی . . .؟
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
اقای ظریف ما توقعمان بیش از این ها بود.خون شهدا را فراموش کرده اید؟
باران
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
ظاهراًشمااصالتاًعراقی هستید.شماباسوادیدوظریف بیسواد؟
ترابخداصحبتهای افرادی مثل نقدی رامنعگس نکنید..بوالله قباحت داره..
موج
قباحت حرف شما اره و جناب ظریف که واقعا بیسواده. به پیامبر توهین میکنن و افتخار میکنن به کارشون ظریف هم به جای موضع گیری در قبال رفتار زشت اونا رفتار زشت تری نشون میده و میره دست بوسیشون؟ واقعا مایه آبروریزی برای ملا ایران هست
ناشناس
افرادی مانند سردار نقدی تاج سر کشور ما هستند و صد در صد مظمئن باشید که در عرصه سیاست بیش از ظریف می داند.درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که دنیا از قدرت ایمان و اقتدار ان در هراسند.سردار دوستت داریم ، خاک پایت هستیم
باران کویر
حرفای امثال نقدی برای شما قابل تحمل نیست اما احترام به توهین کنندگان حضرت رسول (ص) کاری دیپلماتیک است!
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
بیچاره ظریف ..... یکی نیست بگه خب مرد حسابی ایران اومدنت چی بود؟؟؟ تو آمریکا می نشستی تدریس می کردی تحقیق می کردی زندگیت رو می کردی
اینجا امثال نقدی و غیر نقدی باید بشن متولی امورمون ... ما رو چه به دیپلمات
ناشناس
خب شما برو جاش رو بگیر . اصلا شما در ایران چکار می کنید؟ ، امثال شماها با این کج فکریتان نباید در کشور ما جایی داشته باشید.حد اقل نظرت رو با دلیل نه با ناسزا گویی میزدی تا حرفت را بتوان قبول کرد . همیشه افرادی که حرفی در برابر حق ندارند مثل شما اقدام به ناسزا گویی میکنند . برادر متاسفم برات که نمیفهمی که اگر امثال سردار نقدی نبودند تو باید الان کفش امریکایی ها را واکس می زدی . ظاهرا خوشی زده زیر دلت ، یک کم چشمت رو باز کن ببین امریکا کشورهای اطرافت رو چطور به گند کشیده اند .برای اقای ظریف هم راه بازه ، میخواد بره امریکا بره به سلامت کسی جلوش نگرفته.بدبخت دارن به پیامبرت بی احترامی میکنن بعد تو سنگ امریکا و ظریف را به سینه میزنی...
ناشناس
تو از همه بیچاره تر هستی که زیر بیرق آمریکا هستی و تز روشنفکری میدی غرب زده ی از خود راضی
صادق
خوب بره همون جا فکر کنم اونجا پیش ارباباش براش بهتره باشه. ما شهید چمران هم داشتیم چرا اون اومد ایران و برای من و تو و امثال ماها جونش رو تقدیم کرد؟ اونم میتونست تو آمریکا خوش باشه و زندگی کنه البته که در علم یکی مثل ظریف خاک پای شاگردان شهید چمران هم نمی شوند. هنوز هم هستند آدم هایی که یادشان هست که چه جوانانی برای جلوگیری از این دست بوسی ها پر پر شدند. در ضمن از همن جا به همه اعلام میکنم آخرین باری باشد که به فرمانده سردار نقدی زاده توهین میکند. مثل اینکه زبان خوش سر شما نمی شود.
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
مرگ بر فرانسه و امریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
کسی که رو سفره آمریکایی ها بزرگ شده حتما حرمت نگه میداره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
نظامیان در سیاست دخالت .......؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
بابا نظامیا در سیاست ...........................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
ترسم نرسی به مقصد ای روحانی
این ره که می روید به هیچستان است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
اگر چهره عوام فريب و كاريزماتيك ظريف با اون لبخند هاي تصنعي رو ازش بگيري چي ازش مي مونه سياستمدار كسي است كه از حريف امتياز بگيره نه اينكه هم سرمايه مردم رو تقديم كنه و هم افتخارات و اعتقادات و حرمت ها را چوب حراج بزنه
جوان بیکارایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
درودبرمردتقواوعمل