کد خبر: ۶۵۶۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۳

مزاحم «واتس آپی» دختر فسایی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" استان فارس از کشف پرونده ایجاد مزاحمت از طریق نرم افزار "واتس آپ" برای يك دختر خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ" مصطفي محمدي" در اين زمينه گفت: در این پرونده که شاکی آن مادر دختري 14 ساله بود با حضور در پليس فتا شهرستان مدعي شد شخصی ناشناس با اغفال فرزندش در نرم افزار "واتس آپ" تصاویر شخصی دخترش را از وی گرفته و بیم انتشار این تصاویر در فضای مجازی موجب مشکلات عدیده ای برای خانواده گردیده است.
وي افزود: دختر شاکیه نیز که با توجه به مشکل ایجاد شده دچار ناراحتی روحی شده است بیان كرد که فرد مذکور با معرفی خود به عنوان پسری ساکن شیراز ، وی را اغفال و با ارسال تصاویری غیر واقعی از خود از او درخواست نموده که تصاویرش را ارسال نماید.
فرمانده انتظامي شهرستان "فسا" با بيان اينكه دخترکه در ارتباط ایجاد شده به او اعتماد کرده اقدام به ارسال تصاویر شخصی خود نموده و در دام فرد مذکور قرار می گیرد افزود: موضوع شناسايي و دستگيري فرد مزاحم در دستور كار مأموران قرار گرفت.
سرهنگ "محمدي" گفت: كارشناسان پلیس فتا پس از بررسي هاي لازم متهم را شناسایی و وي را دستگير كردند.
وي با اشاره به اينكه متهم در بازجويي هاي انجام شده به جرم ارتكابي اقرار كرد، هشدار داد: نوجوانان و جوانانی که از این نمونه نرم افزارها بهره برداری می نمایند باید دقت داشته باشند به راحتی به مخاطبان خود اعتماد ننموده و اطلاعات شخصی خود را ارسال نكنند .

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
کارتون بیسته
زهره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
سلام . اصلا به نظر من یه دختر 14 ساله چرا باید گوشی بگیره دستش؟؟؟؟ پسره کار خوبی کرد چون نباید دختره عکس به کسی که نمیشناسه بده.حقش بود.البته پسره هم کار درستی نکرد.واتساپ به چه درد یه دختر 14 ساله میخوره؟؟؟هان ؟هان /