کد خبر: ۶۶۲۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

ذوالانوار: اشرافی‌گری برخی از مدیران مایه تاسف است

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اشراف‌گرایی برخی مدیران مایه تأسف است و انگار برخی نمی‌دانند که مردم ما فرزندان و هستی خود را در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس فدا کردند.
به گزارش شیرازه، سید حسین ذوالانوار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محققان باید شرایط مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه امروز را برای جوانان تشریح و آن را با شرایط رژیم طاغوت مقایسه کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی سرشار از عزت است در حالی‌ که پیش از پیروزی انقلاب ما تنها بازیگری برای سیاست‌های استکبار جهانی بودیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی علاوه بر برکات معنوی محرومیت را از جامعه ما برای همیشه محو کرد.

ذوالانوار افزود: امروز ماهواره ایرانی چنان می‌درخشد که دوست و دشمن بر این توانمندی تأکید می‌کنند اما در زمان طاغوت جامعه ما حتی از داشتن پزشک بومی نیز محروم بود.

وی تصریح کرد: حوزه هسته‌ای تنها یکی از موفقیت‌های علمی جامعه ما به‌شمار می‌رود که به برکت انقلاب اسلامی شکل‌گرفته است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فکری و ایدئولوژیک بود که نشان داد مردم ایران برای رسیدن به عزت و افتخار به استکبار جهانی باج نمی‌دهند.

وی بیان کرد: امروز تمام جوامع آزادی‌خواهی انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده‌اند و دشمن نیز می‌داند که دیگر در مسیر انقلاب اسلامی نمی‌تواند خللی ایجاد کند.

ذوالانوار ادامه داد: رسانه‌ها باید با ایجاد فرصت برای مردم خاطرات دوران مبارزات علیه رژیم طاغوت را منعکس کنند.

وی اضافه کرد: مردم ما صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و در راهپیمایی بیست‌ و دوم بهمن‌ ماه امسال نیز خود آن‌ها صاحب مراسم خواهند بود.

ذوالانوار تأکید کرد: مسئولان در سفره انقلاب اسلامی مهمان مردم هستند و باید به خاطر داشته باشند که این مردم با ایثار و فداکاری برگی مهم در تاریخ معاصر رقم ‌زده‌اند.

 وی یادآور شد: اشراف‌گرایی برخی مدیران مایه تأسف است و انگار برخی نمی‌دانند که مردم ما فرزندان و هستی خود را در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس فدا کردند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما متوجه اهمیت وحدت ملی هستند و حماسه‌ای درخشان را در 22 بهمن امسال رقم خواهند زد.

وی در ادامه اظهار کرد: ایام دهه فجر جشن پیروزی انقلاب اسلامی است و مسئولان باید به جمع مردم بروند و بی‌واسطه در راستای حل مشکلات آن‌ها اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
0
درود بر مهندس ذوالانوار