کد خبر: ۶۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

خوش‌ خدمتی هویدا به اسرائیل و رشوه آمریکایی‌ ها به منصور + اسناد

سازمان اطلات و امنیت رژیم پهلوی (ساواک) از خدمت هویدا به اسرائیل در قبال ۱۴۰هزار مترمربع زمین در فلسطین گزارش داده است.
به گزارش شیرازه به نقل از جهان، سازمان اطلاعات و امنیت رژیم پهلوی (ساواک) از خدمت هویدا به اسرائیل در قبال ۱۴۰هزار مترمربع زمین در فلسطین گزارش داده است.

گزارش ساواک به‌شرح زیر است:

شماره: ۲۱۲۶ / ۱۰۰ الف تاریخ: ۱۶ / ۱۱ / ۴۴

موضوع: اظهارات حسین بشیری

حسین بشیری عضو مالی دارایی و معاون سابق اداره کل حسابداری ژاندارمری که با علما و روحانیون ارتباط نزدیک دارد اظهار می‌داشت چون آقای هویدا نخست وزیر در معامله محرمانه فروش نفت ایران به اسرائیل خدمت بزرگی به آن کشور نموده، دولت اسرائیل در قبال این خدمت یک‌صد و چهل‌هزار مترمربع زمین در فلسطین به ایشان واگذار نموده است.

http://jahannews.com/images/docs/files/000406/nf00406575-1.jpg

 

بهائی‌ها در هر اداره یک جاسوس دارند

پیوند و همکاری فرقه ضاله بهائیت‌ با رژیم‌ پهلوی، یکی از واقعیات‌ آشکار‌ تاریخ‌ است. این‌ همکاری و تعامل، که‌ به‌ نحو «فزاینده» تا آخرین‌ لحظات‌ عمر آن‌ رژیم‌ ادامه‌ داشت، سابقه‌ای حتی بیش‌ از عمر سلطنت‌ پهلوی داشت‌.

در یکی از اسناد به جا مانده از ساواک درباره نفوذ بهائیت در وزارت‌خانه‌ها و ادارت کشور آمده است: «ساعت ۳۰ / ۶ بعد‌ازظهر مورخه ۷ / ۳ / ۴۷ کمیسیون نشر نفحات اله در محفل شماره ۴ واقع در تکیه نواب منزل اسدالله قدسیان‌زاده تشکیل گردید. عباس اقدسی که سخنران کمیسیون بود اظهار داشت: جناب آقای اسدالله علم وزیر دربار سلطنتی به ما لطف زیادی نموده‌اند. مخصوصاً جناب آقای امیر عباس هویدا (بهائی و بهائی‌زاده) ان‌شاءالله هر دو نفرکدخدای کوچک بهائیان می‌باشند، گزارشاتی از فعالیت‌های خود به بیت‌العدل اعظم الهی مرجع بهائیان میدهند.

 

http://jahannews.com/images/docs/files/000406/nf00406575-2.jpg

 

دولت اسرائیل در جنگ ۴۶ و ۴۷ قهرمان جهان شناخته شده ما جامعه بهائیت فعالیت این قوم عزیز یهود را ستایش می‌کنیم. ما خیلی خوشحالیم که قانونی برای احیای ایران طرح می‌نمایند پیشرفت و ترقی ما بهائیان این است که در هر اداره ایران و تمام وزارت‌خانه‌ها یک جاسوس داریم و هفته‌ای یک بار که طرحهای تهیه شده وسیله دولت که به عرض شاهنشاه آریامهر می‌رسد گزارشاتی در زمینه طرح به محفل ‌های روحانی بهایی می‌رسد. مثلاً در لجنه پیمان‌کار کادر بهائیان ایران هر روز گزارش خود را در زمینه ارتش ایران و این که چگونه اسلحه به ایران وارد می‌شود چگونه چتر بازان را آموزش می‌دهند به محفل روحانی بهائیان تسلیم می‌نمایند.
آقای سمنانی از طریق ساواک تهران و نیز ساواکهایی که منابع شایسته‌ای دارند تحقیقات بیشتری معمول گردد.»

ماجرای رشوه ۹ میلیون دلاری آمریکایی‌ها به نخست‌وزیر شاه

اسناد فراوانی در مجموعه اطلاعات ساواک رژیم پهلوی در مورد مفاسد اقتصادی و انحطاط اخلاقی مسئولان عالی رتبه رژیم وجود دارد.

سند پیش رو از سابقه رسوایی اخلاقی نخست وزیر پهلوی پرده برداشته است و در آن تاکید شده که حسنعلی منصور علاوه بر فساد اخلاقی، ۹ میلیون دلار نیز از آمریکایی‌ها برای اعطای مصونیت رشوه دریافت کرده بود.

http://jahannews.com/images/docs/files/000406/nf00406575-3.jpg

 

روز ۴ / ۵ / ۴۴ مهندس جودی که قبلاً نیز سابقه توده‌ای داشته است در حضور عبدالباقی تنکابنی در منزل کارگر صاحب دبیرستان باختر ضمن صحبت خصوصی اظهار نموده است که مرحوم منصور (نخست‌وزیر) رسوائی به پا کرده است و آن اینکه در وقتی که مدیر عامل شرکت بیمه بوده با سکرتر خود نزدیک و بالاخره از او صاحب یک بچه می‌گردد.

نامبرده بالا افزوده منصور تا خودش در قید حیات بود نگذاشت این مطلب بالا بگیرد ولی حالا همان خانم و بچه‌اش به ژنو می‌روند و تقاضای نصف دارایی و ارثیه منصور را می‌کنند.

علی منصور حاضر می‌شود پانصد هزار تومان به این خانم بدهد تا سکوت کند و او حاضر نشده و به ایران آمده و حسن ارسنجانی را وکیل خود انتخاب نموده.

ناطق افزود آمدن علی منصور به ایران هم به خاطر همین موضوع بوده و با همین خانم ملاقات نموده و می‌گوید پسرم ثروتی ندارد ولی آن خانم می‌گوید پس ۹ میلیون دلاری که بابت مصونیت کارشناسان آمریکایی رشوه گرفت چه شد؟


نظرات بینندگان