کد خبر: ۶۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
به همت یک سایت طنز در شیراز

اولین فراخون جوک «شاسکول های شیطون» برگزار می شود

اولین طرح سراسری نهضت جوک سازی برای شاسکول های شیطون برگزار می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از کلام فارس، اولین طرح سراسری نهضت جوک سازی برای شاسکول های شیطون برگزار می شود. مدیر وبگاه گل هم هم در این رابطه اظهار داشت: در راستای مبارزه با فرهنگ غلط تمسخر اقوام ایرانی که متاسفانه از سالها پیش با برنامه ریزی استعمار پیر انگلیس با هدف ایجاد تفرقه در بین مردم رواج پیدا کرده، بر آن شدیم تا اولین طرح سراسری فراخوان جوک را با محوریت نقد تفکرات منحط غربی برگزار کنیم.

کهندل پور با اشاره به این موضوع که اخیرا تحرکات دشمن برای هتک حرمت نسبت به مقدسات مسلمانان بسیار زیاد شده است، افزود: این برنامه ها در اتاقهای فکر استکبار طراحی شده و متاسفانه در داخل نیز برخی از افراد از روی غفلت و یا از روی عمد با این اقدام دشمنان همراهی می کنند که نتیجه آن اهانتهای اخیر نشریات غربی به پیامبر مکرم اسلام بوده است لذا در اولین فراخوان جوک «شاسکولهای شیطون» اولین شرط راهیابی آثار به بخش داوری عاری بودن آثار ارسالی از هرگونه اهانت به مقدسات اسلامی، اعتقادات پیروان ادیان الهی، مسوولان نظام، مفاخر ملی و اقوام ایرانی است، همچنین برای تشویق و ایجاد رقابت بیشتر در بین آثار ارسالی جوایزی نیز جهت برگزیدگان این فراخوان در نظر گرفته شده است که به آثار برتر اهدا خواهد شد.

کهندل پور افزود: موضوعات مورد نقد که قرار است برای آنها جوک و لطیفه ارسال شود عبارتند از: صهیونیستها، وهابی ها، تکفیری ها، صوفی ها، بهایی ها، شیطان پرستان، اسلام آمریکایی و سایر تفکرات الحادی شیطانی.

وی افزود: بر اساس فراخوان این طرح عموم شهروندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۴ به آدرس info@homhom.ir و یا با شماره واتس آپی ۰۹۲۱۷۲۳۷۴۲۲ ارسال نمایند.

شاسکول چاپ

نظرات بینندگان