کد خبر: ۶۶۶۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز:

مروجان موسیقی مبتذل پشت سر بزرگان پنهان نشوند/ شهید ربانی توسط باند هاشمی ترور شد

تا چند سال پیش کسی اجازه نداشت اسم آن شهید را ببرد که حتی تصادف منجر به مرگ وی ساختگی بود
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام سید محی‌الدین طاهری پیش از ظهر امروز در نشست هفتگی جامعه روحانیت این شهر اظهار داشت: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در دفاع از مروجان موسیقی، خود را زیر چتر نظر مقام معظم رهبری پنهان کرده و می‌گویند جو نباید آشفته شود و یا اینکه کسانی که مقلد مراجع دیگر هستند به موسیقی گوش ندهند، در الی که با این توجیهات نمی‌توان حرمت صریح موسیقی را انکار کرد.

وی افزود: سوال اینجا است که آیا گروهی که در خارج از کشور کنسرت مبتذل به همراه رقص برگزار می‌کند حق برگزاری برنامه برای جوانان کشور را دارد.

طاهری ادامه داد: ما نظر حضرت آقا را سمعا و طاعه بر دیده می‌گذاریم و احترام مراجع را ضروری می‌دانیم اما مسئولان فرهنگی نباید اینگونه سخن بگویند که خطوط قرمز شکسته شود.

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند موسیقی با اهداف نظام اسلامی منافات دارد و اگر بنا است فعالیتی صورت گیرد باید مواردی رعایت شود و از آن جمله این که در استانی با بیشترین امامزادگان واجب‌التکریم، ملاحظه بیشتری لازم است.

طاهری همچنین در این نشست با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه اول و فاطمیه دوم که در روزهای آغازین سال خواهد بود، خواستار آن شد که صدا و سیما و مسئولان به گونه‌ای رفتار کنند که در سومین حرم اهل بیت کوچک‌ترین اساعه ادب به ساحت ام‌الائمه نشده و عزاداری خاندان عصمت و طهارت به گونه‌ای شایسته و توام با دقت آحاد مردم، برگزار شود.

وی با اشاره به پیام‌های حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: مسئولان کشور معنای این پیام ملت را درک کرده و عزتمندانه در مذاکرات و سایر عرصه‌ها از شرف و عزت این ملت دفاع کنند و بدانند تا زمانی که در مسیر ولایت قدم بر می‌دارند مردم آنها را حمایت می‌کنند.

طاهری خاطرنشان کرد: با سوابق ارزشمند شهید آیت‌الله ربانی باید خیلی زودتر کنگره بزرگداشت آن شهید برگزار می‌شد.

وی با اشاره به بصیرت و موقع‌شناسی شهید ربانی گفت: همان موقع برخی می‌گفتند با مبارزان ضد شاه که کمونیست هستند برخورد نشود اما ایشان بصیرت ویژه‌ای داشت و از ابتدا با منافقان برخود کرد.

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز ادامه داد: تا چند سال پیش کسی اجازه نداشت اسم آن شهید را ببرد که حتی تصادف منجر به مرگ وی ساختگی بود و کسی که آمد این مسائل را بازگو کرد را نیز کشتند و احتمال می‌رود باند هاشمی در این موضوعات دست داشتند چون آن شهید خوب تشخیص می‌داد و همان زمان به مسئولی نهیب زد که تلفن مرا کنترل نکن و بعدها دیدیم آن مسئول ابتدای انقلاب، چگونه خیانتکار از آب درآمد.

طاهری اضافه کرد: انتظار می‌رود ارتباط تنگاتنگ آیت‌الله ربانی با امام در کنگره امروز تبیین و خدمات ارزشمند وی گفته شود چنانکه قائله فیروزآباد توسط آیت‌الله ربانی و با حضور مستقیم وی در صحنه جمع شد قائله‌ای که با هدایت از خارج و سوءاستفاده از برخی اقشار به وقوع پیوست.

به نوشته فارس، در این نشست که با حضور قائم مقام جامعه روحانیت شیراز برگزار شد، سردار مینایی‌فرد دبیر کنگره بزرگداشت آیت الله شهید ربانی و فرزند آن شهید نیز حضور داشتند و پس از جلسه، دفتر استانی خبرگزاری رسا در شیراز افتتاح شد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
0
جریان وقایله فیروزآباد چی بوده؟یه چیزای بگوشمان خورده ولی اگه ممکن هست پست ومطلب کاملی در این باره بزارید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
0
لطفا مشخص فرمایید که منظور باندمهدی هاشمی است یا هاشمی رفسنجانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
0
توهمات خاتمي ارشاد مهاجراني و افاضات روحاني ارشاد جنتي را در پي داشت كه به دنبال قبح زدائي و اباحه گري هستند..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
0
با سلام منظور باند سید مهدی هاشمی معدوم برادر داماد مرحوم منتظری م