کد خبر: ۶۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۳

میزبانی فارس از 4 شهید گمنام همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس از تشییع و خاکسپاری ۴ شهید گمنام در شهرستان‌های جهرم و زرین‌دشت همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.
به گزارش شیرازه، خداداد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از تشییع و خاکسپاری 4 شهید گمنام در شهرستان‌های جهرم و زرین‌دشت خبر داد و اظهار داشت: هفته آینده، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر حاجی‌آباد شهرستان زرین‌دشت و شهر خاوران شهرستان جهرم تشییع می‌شوند.

وی با اشاره به مشخصات این شهدا گفت: 2 تن از این شهدا در شهر حاجی‌آباد تشییع می‌شوند که یک تن از آنها 26 ساله و در سال 67 در منطقه جزیره مجنون شهید شده و دیگری در سال 67 در منطقه زبیدات و در سن 18 سالگی شهید شده است.

ابراهیمی افزود: یک نفر از شهدایی که در شهر خاوران تشییع می‌شوند در سال 66 در منطقه زبیدات و در سن 20 سالگی و دیگری در سال 67 در جزیره مجنون در سن 19 سالگی شهید شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس خاطرنشان کرد: تاکنون 179 شهید گمنام در 60 منطقه از فارس به خاک سپرده شده و بیش از 100 نقطه نیز برای استقبال از شهدا درخواست داده‌اند.

وی با بیان اینکه تعیین مکان خاک‌سپاری شهدا ملاک‌ها و شاخصه‌هایی دارد، تصریح کرد: درخواست مردم و مسئولان و وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر ملاک تعیین یک شهر برای خاک‌سپاری شهید است.

نظرات بینندگان