کد خبر: ۶۷۵۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی:

توهین به نماینده ولی فقیه در فارس محکوم است/ مقصر حوادث اخیر دانشگاه شیراز بود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارادت قلبی نسبت به آیت الله ایمانی دارند

به گزارش شیرازه، محمدرضا رضایی، نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم با اشاره به نامه توهین آمیز مطهری خطاب به نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، گفت: باید شأن و جایگاه نماینده ولی فقیه را رعایت کنیم چرا که آیت الله ایمانی به واسطه جایگاه حقوقی شان در استان مورد احترام و تکریم مردم و نمایندگان مجلس هستند.

وی آیت الله ایمانی را یک روحانی برجسته مبارز، متواضع و با تحصیلات عالی حوزوی دانست و افزود: حرف نماینده ولی فقیه در استان برای ما قابل ارزش بوده و می طلبید تا ادبیات استفاده شده در مورد ایشان متناسب با شأن و جایگاهشان باشد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه نماینده ولی فقیه در استان فارس، حفظ و شأن سومین حرم اهلبیت (ع) است، بیان کرد: نباید رفتاری شود که مغایر با این جایگاه باشد.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی ارادت قلبی نسبت به آیت الله ایمانی دارند و سخنان ایشان را فصل الخطاب قرار می دهند، خاطرنشان کرد: انتظار است مکاتبات و صحبت های نمایندگان با روحانیت متناسب با شئونات باشد.

به گفته رضایی، نمایندگان استان فارس در مجلس در قالب یک بیانیه مواضع خود را در راستای این رفتار توهین آمیز مطهری اعلام می کنند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از نظر من مقصر جریان اخیر شیراز، دانشگاه این شهر بوده است، گفت: با علم، اطلاع و اشراف کامل شورای تأمین بر حاشیه ها چنانچه فردی بر خلاف مصوبه این شورا عمل کند خلاف کرده و قانوناً باید برخورد شود.

وی با بیان اینکه استانداری فارس در جریانات اخیر شیراز مقصر نیست، گفت: استانداری در این زمینه اطلاع رسانی شفاف کرده است.

رضایی با بیان اینکه مسئولان فارس مخالف با شخص مطهری نیستند اما فضای سیاسی استان شرایط حضور وی در شیراز را ندارد، بیان کرد: با پیش بینی چالش انگیز شدن این جلسه احتمال حساسیت و وجود شرایط بدتر از آن وجود داشت که سبب درگیری گروه های سیاسی می شد.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای تامین استان در این راستا کار خود را به خوبی انجام داده است، گفت: مسئولان فارس باید به جای اینکه وقتشان را صرف مسائل چالش انگیز بگذارند، برای توسعه و پیشرفت استان تلاش کنند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
0
امیدوارم آقای دکتر رضایی همین قاطعیت را در برخورد با رئیس همیشه هتاک دانشگاه آزاد جهرم هم داشته باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
0
نمایندگان فارس باید برعلیه مطهری وارد عمل شوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
0
مطهري نمونه واقعي فرزند ناخلف است.
تفاوت آيت الله مطهري با مطهري پسر ؛

ميان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمين تا آسمان است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
0
یک وقت شیرازه نظرات را پخش نکنی ا

خسته نباشی سانسور چی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
0
سلام
بنده نمی دانم آقایان ارشاد و صفوی چه اهداف شومی را در دانشگاه شیراز دنبال می کنند. آخه این دو نفر سیلی خورده از مردم بخاطر طرفداری از فتنه هستند.