کد خبر: ۶۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۴

ذوالانوار: دولت باید بیشتر خود را به مردم نزدیک کند

اگر در دهه پیشرفت و عدالت به دنبال توسعه پایدار هستیم بدون همدلی دولت و ملت نمی‌توان به این مهم دست‌یافت.

به گزارش شیرازه، سید حسین ذوالانوار بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال جدید فرصتی است که وحدت ملی در اقشار مختلف به جهانیان نشان داده شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وحدت و همراهی مردم با حکومت بزرگ‌ترین سرمایه ایران اسلامی است که باید حفظ شود و مردم همیشه درخواست نظام را لبیک گفته‌اند و راهپیمایی‌های روزهای 22 بهمن و قدس و انتخابات و دیگر صحنه‌های نظام خود گواه این مطلب بوده و در حال حاضر این مسئولیت بیشتر به گردن دولت است و باید بیشتر خود را به مردم نزدیک کند.

وی گفت: مردم ما با حضور بصیرت‌محور خود در عرصه‌های مختلف از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین حامی دولتمردان بوده‌اند.

ذوالانوار افزود: همین سرمایه مردمی جمهوری اسلامی است که دشمنان ما نتوانسته‌اند در این سال‌ها به کشور آسیب برسانند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی تصریح کرد: این نام‌گذاری حکیمانه بهترین نقشه راه برای تمام اقشار جامعه در سال جاری است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگر به وحدت و آرامش فکری نیازمند است.

وی بیان کرد: اگر در دهه پیشرفت و عدالت به دنبال توسعه پایدار هستیم بدون همدلی دولت و ملت نمی‌توان به این مهم دست‌یافت.

ذوالانوار یادآور شد: دولت بدون تکیه به ظرفیت‌های مردمی نمی‌تواند مسیر طولانی پیشرفت و عدالت را طی کند.

وی تأکید کرد: پیشرفت در حکومت اسلامی تنها در سایه عدالت پذیرفته شده و این هم‌پوششی پیشرفت و عدالت مهم‌ترین تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیگر حکومت‌ها است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم در سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت شاهد رونق پیشرفت و گسترش عدالت در سطوح مختلف جامعه باشیم.

وی گفت: دولتمردان باید با خدمت جهادی زمینه‌ای ایجاد کنند تا در این سال شاهد افزایش اعتماد مردمی به دولت و ارتقا همکاری مردم در راستای رفع مشکلات باشیم.

ذوالانوار تصریح کرد: باید سیاسیون نیز همدلی و هم‌زبانی را سرلوحه کار خود قرار دهند و اجازه ندهند سلایق سیاسی مانع پیشرفت و خدمت به مردم شود.

نظرات بینندگان