کد خبر: ۶۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

دوربین مداربسته در شیراز دست سارقان را رو کرد

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از انهدام باند سه‌ نفره سرقت درون خودرو در شیراز و کشف هفت سرقت از آن‌ها با استفاده از دوربین مداربسته خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ بهادر اسماعیلی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام سرقت درون خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری سلطان‌آباد شیراز و مراجعه فرد مالباخته برای دادخواهی به کلانتری و اظهارات وی مبنی بر اینکه وسایل داخل خودرویش به سرقت رفته است، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با حضور در محل سرقت و بازبینی دوربین مداربسته در آن مکان، سرنشینان یک خودرو پراید را هنگام سرقت مشاهده کردند و با استعلام‌های انجام‌شده دریافتند که خودرو موردنظر سابقه سرقت از حوزه استحفاظی یکی از کلانتری‌های شیراز را دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با به‌دست آوردن این سرنخ مأموران گشت‌های محسوس و نامحسوس خود را در اطراف محل سرقت افزایش داده و خودرو موردنظر را به‌صورت بلاصاحب و پارک شده در یکی از کوچه‌های اطراف مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: درنهایت مأموران خودرو را به‌صورت نامحسوس زیر نظر گرفته و هنگام وارد شدن متهم به خودرو، وی را دستگیر و طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزلی که متهم از آن خارج‌شده بود نیز دو نفر دیگر دستگیر شدند.

اسماعیلی تصریح کرد: در بازرسی‌های تکمیلی مأموران از منزل متهمان تعداد بسیاری اموال مسروقه ازجمله یک تلویزیون، یک موتور جوش، یک سنگ فرز، تعداد بسیاری لوازم خودرو و موتورسیکلت، حدود 15 متر کابل برق، یک پتو، هشت گوشی تلفن همراه و یک موتورسیکلت کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات انجام‌شده تاکنون به هفت سرقت اقرار کرده‌اند، افزود: ‌در این مورد هفت نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و اموال خود را پیدا کرده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد مخل نظم و امنیت مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان