کد خبر: ۷۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴

امام جمعه نی ریز: ما در مذاکرات زیر بار ذلت نخواهیم رفت

خطیب نماز جمعه نی ریز تاکید کرد: ما در مذاکرات زیر بار ذلت نخواهیم رفت و تسلیم نخواهیم شد و باید فرمان رهبری را اطاعت کنیم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، امام جمعه نی ریز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) گفت: جوانان عزیز ما افتخار کنند که روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) روز آن هاست.

آیت الله سید محمد فقیه با تاکید بر اینکه بهترین فصل زندگی، فصل جوانی است، بیان کرد: جوانان ما باید خودشان را شبیه این جوان کنند، قدر خودشان را بدانند و خود را برای آینده کشور مجهز کنند.

خطیب نماز جمعه نی ریز احتیاج کشور به فناوری هسته ای را ضروری دانست و تصریح کرد: ما برای پیشرفت کشور در زمینه های بهداشت، کشاورزی، تولید و صنعت به این فناوری نیاز داریم.

وی با تاکید بر بی نتیجه بودن بحث و گفتگوهای دوازده سال ایران با گروه 5+1 تصریح کرد: ما مسلمانان باید بیدار و هشیار باشیم و نباید فریب بیگانگان را بخوریم.

امام جمعه نی ریز تحریم های آمریکا وغرب را عامل پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: جوانان، دانشمندان و نخبگان کشور ما با تلاش و کوشش خود به این نقطه رسیدند و به فناوری هسته ای دست پیدا کردند.

آیت الله فقیه گروه 5+1 را مانع پیشرفت کشور عنوان و تصریح کرد: ما به هیچ وجه اجازه نمی دهیم از مراکز نظامی و دفاعی ما بازرسی شود و با دانشمندان ما مصاحبه شود.

خطیب نماز جمعه نی ریز تاکید کرد: ما در مذاکرات زیر بار ذلت نخواهیم رفت و تسلیم نخواهیم شد و باید فرمان رهبری را اطاعت کنیم.

وی با اشاره به روز ملی دخانیات بیان کرد: همه مردم باید به کسانی که در زمینه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کنند، کمک و همکاری کنند.

آیت الله فقیه تاکید کرد: دادگستری و دادستانی با عاملان مواد مخدر به شدت برخورد کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

نظرات بینندگان