کد خبر: ۷۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

نقش خرس قهوه‌ای پاسارگاد بر روی دوبنده تیم ملی کشتی

فرماندار پاسارگاد گفت: با موافقت فدراسیون کشتی شمایل خرس قهوه‌ای پاسارگاد به‌زودی بر روی دوبنده تیم ملی کشتی ایران نقش خواهد بست.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، مرتضی وصالی فرماندار پاسارگاد اظهار داشت: سومین گردشگران ریلی سال 94 به شهرستان پاسارگاد و استان فارس وارد شده‌اند که این گروه از ملیت‌های مختلف و اغلب آمریکایی و آلمانی هستند.

فرماندار پاسارگاد افزود: در حاشیه مراسم استقبال از گردشگران خارجی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت از چند مقوله رونمایی شد، ابتدا فرش خرسی که محتوای آن نماد زیست‌محیطی شهرستان پاسارگاد بر روی آن نقش بسته خواهد شد و تک‌تک گره آن را گردشگران خارجی که به استان فارس و پاسارگاد می‌آیند، خواهند زد.

وصالی ادامه داد: در حاشیه این فرش پرچم‌های عمده کشورهای دنیا نقش بسته خواهد شد و این فرش با نماد خرس قهوه‌ای پاسارگاد به‌عنوان نماد صلح و خرس قهوه‌ای که به‌عنوان پیام صلح‌آور است طی مراسم ویژه به مجامع بین‌المللی واگذار خواهد شد.

وی بیان داشت: از یک سال پیش که خرس قهوه‌ای نماد زیست‌محیطی شهرستان پاسارگاد قرار گرفت، در راستای حفاظت از خرس قهوه‌ای پاسارگاد، کمپین حمایت از آن انجام شد.

 فرماندار پاسارگاد بیان داشت: با موافقت فدراسیون کشتی و تلاش‌های بسیار، خرس قهوه‌ای پاسارگاد به‌زودی بر روی دوبنده تیم ملی کشتی ایران در مسابقات داخلی و بین‌المللی نقش خواهد بست.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان