کد خبر: ۷۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

حجت‌الاسلام اردکانی معاون امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس شد

حجت‌الاسلام گرهکانی گفت: صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) با وسعت 13 هزار مترمربع یکی از بزرگترین صحن‌های شیعی در عتبات عالیات است.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی شیرازه، حجت‌الاسلام حسین گرهکانی در همایش ائمه جمعه استان فارس اظهار داشت: طرح‌های توسعه حرم‌های ائمه اطهار(ع) در تمامی شهرهای مذهبی عراق با قدرت در حال انجام است.

وی با اشاره به اجرای صحن عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) در کربلای معلی افزود: این صحن با وسعت 13 هزار مترمربع یکی از بزرگترین صحن‌های شیعی در عتبات عالیات است که با اتصال خیمه‌گاه امام حسین(ع) و تل زینیبه به صحن حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) وسعتی چند برابر به این حرم می‌افزاید.

معاون امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به ارتباط نزدیک علما و روحانیون در سراسر کشور گفت: معاونت امور روحانیون در ستاد مرکز با هدف تعامل بیشتر در این ارتباط آغاز به کار کرد و در استان فارس با انتصاب حجت‌الاسلام رضوی اردکانی به سمت معاون امور روحانیون استان فارس شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در بحث ارتباط روحانیت معظم با ستاد خواهیم بود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی به سمت معاون امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس منصوب شد.

نظرات بینندگان