کد خبر: ۷۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۰ تير ۱۳۹۴

امام‌جمعه قیروکارزین: با عوامل وحدت شکن در شهرستان برخورد می شود

امام‌جمعه قیروکارزین گفت: شوراها در مسائل کلان این شهرستان یک‌صدا بوده و تجمیع شوند تا صدای خود را به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش شیرازه به نقل از پرگون، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری روز گذشته در نشست شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان اظهار داشت: در مورد مسائل کلان این شهرستان باید تمام شوراها تجمیع شده و یکدل و یک‌صدا مسائل و مشکلات را رفع کنند و برنامه‌ها را در حوزه‌های مختلف به‌ پیش برده و صدای خود را به گوش مسئولان برسانند.

وی با اشاره به برخی حرکت‌ها برای انتخابات آینده تصریح کرد: با توجه به انتخابات پیش رو، برخی در این زمینه افراط دارند و برخی مسئولان نیز پا را از حیطه مسئولیت خود فراتر گذاشته و برای اهداف شخصی خود فعالیت‌هایی را انجام می‌دهند.

اکبری ادامه داد: هر مسئول باید تنها وظایف خود را انجام دهد و فعالیت‌هایی که باعث از بین رفتن وحدت و همدلی در شهرستان باشد از هیچ‌کس پذیرفتنی نیست و با آن برخورد می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه پرداختن به مسائل فرهنگی نیز یکی از وظایف شوراهاست خاطرنشان کرد: شوراها باید ضمن پرداختن به مسائل مادی به مسائل معنوی مردم نیز توجه کرده و مسائل دینی و فرهنگی را دنبال کنند.

امام‌جمعه قیروکارزین پایین بودن تخلفات در ماه مبارک رمضان را نتیجه همین کارهای فرهنگی دانست و بیان داشت: از آنجا که فضای ماه مبارک رمضان معنوی است و مبلغان و رسانه‌ها نیز بر ترویج این فضا دامن می‌زنند، می‌تواند نتایج مطلوبی در پیشگیری و وقوع ناهنجاری‌ها و جرائم در جامعه داشته باشد.

اکبری در پایان ضمن تأکید بر همکاری و تعامل تمام ادارات با دادگستری برای بسط و گسترش امنیت در این شهرستان افزود: در این روزها باید با مسئله روزه‌خواری به‌طور جدی برخورد شود چراکه حکم و دستور الهی بوده و اگر کسی قادر به گرفتن روزه نیست حق ندارد به‌طور علنی حرمت‌شکنی کند.

نظرات بینندگان