کد خبر: ۷۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۱ تير ۱۳۹۴
با همت مرکز نیکوکاری شهید نوری:

به 350 خانوار نیازمند بخش اسیر بسته غذایی اهداء شد

تاکنون کارهای بسیار بزرگی از ابتدای راه‌اندازی مرکز نیکوکاری شهید نوری که زمان زیادی از شروع فعالیت آن نمی‌گذرد انجام‌ گرفته است.

به گزارش شیرازه به نقل از عصر مُهـر، بخشدار اسیر طی مصاحبه‌ای با خبرنگار ما اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان 350 خانوار نیازمند در سطح بخش اسیر باهمت خیرین بسته غذایی دریافت کردند.

سید عبدالرسول موسوی گفت: بخشدار اسیر به همراه مدیر مرکز نیکوکاری بخش اسیر و اعضای هیات امناء مرکز نیکوکاری سردار شهید حاج محمد نوری از خانواده‌های نیازمند بازدید نموده و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را موردبررسی قراردادند.

موسوی بخشدار اسیر اظهار داشت: بعد از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری بخش اسیر فرصتی فراهم گردید تا خیرین بخش بتوانند با مراجعه به این مرکز از وضعیت نیازمندان اطلاع یافته و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را اهداء نمایند.

بخشدار اسیر ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ارزشمند سرکار خانم رضایی مدیر مرکز نیکوکاری بخش اسیر و رئیس هیات امناء مرکز مهندس ابراهیمی و سایر اعضا افزود: به همت این مرکز یک بانک اطلاعاتی نخوبی از افراد نیازمند تهیه گردیده است که می‌تواند در ارائه کمک به آن‌ها تأثیرگذار باشد.

 وی اضافه کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با تلاش مرکز نیکوکاری بخش اسیر و همت خیرین جهت 350 خانوار بسته مواد غذایی تهیه و توزیع گردیده است که همچنان این کمک‌ها ادامه دارد.


موسوی در پایان با برشمردن اهمیت کمک به فقرا و مستمندان گفت: تاکنون کارهای بسیار بزرگی از ابتدای راه‌اندازی این مرکز که زمان زیادی از شروع فعالیت آن نمی‌گذرد انجام‌گرفته است که می‌توان به ساخت و تعمیر منازل چند نفر مددجو، برگزاری جشن ازدواج 50 زوج جوان، اختصاص چند دستگاه سانترال، تسهیلات بلاعوض به تعدادی نیازمند، جذب زکات، کمک‌های غذایی و بهداشتی به افراد محروم و... اشاره کرد و گفت این‌کاره‌ای ارزشمند باعث شده مرکز نوپای شهید نوری اسیر در استان رتبه برتر کسب نماید.


این مسئول در پایان از مردم خواست که کمک‌های خود را به مرکز تحویل تا به‌صورت سازمان‌دهی شده در اختیار افراد نیازمند و مستحق قرار گیرد.

پایان پیام/224224

برچسب ها: بخش اسیر ، بسته غذایی
نظرات بینندگان