کد خبر: ۷۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۴

چه چیزی سرعت اینترنت پرسرعت تلفن همراه در داراب را کند می کند

تمامی نقاط شهر داراب تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول (۳g) قرار گرفت و مشترکان این اپراتور می توانند در چند روز آینده از خدمات آن استفاده کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از داراب نا، محمد مهدی احمدپور رییس مخابرات شهرستان داراب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در حال حاضر جهت ارائه خدمات اینترنت پرسرعت همراه اول در دو نقطه سیستم های مورد نیاز راه اندازی شده است و تا پایان شهریور ماه ۸ سیستم دیگر نیز نصب و راه اندازی می شود. مشترکان همراه اول می توانند در هفته جدید از اینترنت پرسرعت در تلفن های همراه خود بهره مند شوند.

وی افزود: برای ارائه این خدمات به شهرستان ها علاوه بر پیگیری نمایندگان مجلس و مسئولین، مواردی نظیر تعداد گوشی های هوشمند شهرستان ها و تعداد مشترکینی که از اینترنت نسل دوم استفاده می کنند تاثیر گذار است در نتیجه استفاده شهروندان از این خدمات موجب تقویت آنتن دهی و خدمات بیشتر خواهد شد.

راه اندازی اینترنت پرسرعت ایرانسل در حوزه اختیارات ما نیست

وی گفت: راه اندازی اینترنت پرسرعت ایرانسل در داراب به دلیل خصوصی بودن شرکت در حوزه اختیارات اداره ما نیست و کارشناسان شرکت مذکور باید خود به این نتیجه برسند که راه اندازی اینترنت نسل سوم در داراب سوددهی دارد که این هم بر اساس میزان استفاده شهروندان از گوشی های هوشمند و اینترنت نسل دوم اپراتور است.

وی افزود: یکی از آنتن های رایتل قبلا نصب و راه اندازی شده است و مشترکان در حال استفاده از آن هستند. دو آنتن دیگر نیز علی رغم مشکلات بسیار زیادی که توسط عده ای به وجود آمد نصب شده و در مراحل پایانی راه اندازی است و امیدواریم با همکاری مردم دو آنتن دیگر در آینده نزدیک نصب شود تا شاهد آنتن دهی کامل این اپراتور در تمامی نقاط شهر داراب باشیم.

مخالفت برخی از مردم، علت تعلل در نصب آنتن های رایتل!

وی تاکید کرد: دکل های نصب شده رایتل در داراب از جدیدترین تجهیزات روز مخابراتی هستند و کمترین خطر ممکن را برای شهروندان دارند. رایتل بایستی دو سال پیش در داراب راه اندازی کامل می شد اما مخالفت های برخی شهروندان موجب تعلل در نصب آنتن ها شده است. امیدواریم مردم در نصب و راه اندازی تجهیزات این اپراتور همکاری لازم را انجام دهند تا شاهد خدمات با کیفیت به مشترکان باشیم.

مهندس احمدپور در خصوص دلایل عدم راه اندازی تلفن های ثابت شهرک های امام سجاد و آیت ا… نسابه گفت: تمامی تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی تلفن ثابت از بهترین و جدیدترین مدل های بازار در این شهرک ها نصب شده است اما همچنان مشکلاتی فنی خارج از شهرستان برای اتصال مراکز شهر داراب به یکدیگر وجود دارد. این موضوع را در ماه های اخیر با شدت بیشتری دنبال کردیم و امیدواریم به زودی شاهد ارائه خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت به ساکنین این مناطق باشیم.

نظرات بینندگان