کد خبر: ۷۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۴

واکنش امام جمعه شیراز به توافق هسته ای

آیت الله ایمانی گفت: کشور ما 12 سال ایستادگی کرد تا قدرت‌های دنیا به خواست بر حق ملت ایران تن دادند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، آیت‌ الله اسدالله ایمانی چهارشنبه‌ شب در جلسه شورای اداری استان که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ برگزار شد، اظهار داشت: شکوه و پایداری مذاکرات و توفیقات آن قابل‌تقدیر است.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده با ایستادگی و اطاعت کامل از مقام معظم رهبری توانست به این توفیقات دست یابد ادامه داد: کشور ما 12 سال ایستادگی کرد تا قدرت‌های دنیا به خواست بر حق ملت ایران تن دادند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با بیان اینکه دنیا چیزی را که روز نخست قبول نداشت پس از 12 سال پذیرفت و به ‌اشتباه خود اعتراف کرد، کشور ما 12 سال ایستادگی کرد و به همه ثابت کرد که به دنبال سلاح هسته‌ای نیست ابراز داشت: امروز ایران اسلامی جواب ایستادگی خود را گرفت.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و بنیاد مسکن در توسعه حرم مطهر، گفت: به برکت وجود مبارک احمد بن موسی (ع) این پروژه هیچ‌گاه دچار مشکل نشد.

ایمانی یادآور شد: افتتاح شبستان در کمتر از سه سال نشان از تلاش مضاعف دست‌اندرکاران پروژه دارد.

در ادامه این نشست مدیرعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در سخنانی اظهار داشت: در زمان افتتاح شبستان با مشاهده شوق مردم خستگی همکاران ما رفع شد.

علی رضا تابش افزود: در طرح‌های توسعه‌ای ضمن توجه به پارامترهای تخصصی و اصول فنی کار، باید نیاز مردم یا همان خرد جمعی را نیز مدنظر داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود موفقیت‌های مذاکرات هسته‌ای و حاصل شدن توافق را به رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور، ‌وزیر امور خارجه و مردم ایران تبریک گفت و از زحمات تیم مذاکره‌کننده تقدیر کرد.

نظرات بینندگان