کد خبر: ۷۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۴
رئیس اداره بهزیستی قیروکارزین خبر داد:

کمک 200 میلیون ریالی خیران به جشن گلریزان بهزیستی در قیروکارزین

رئیس اداره بهزیستی قیروکارزین از کمک 200 میلیون ریالی خیران به جشن گلریزان بهزیستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از پرگون بهمن طالبی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قیروکارزین گفت: در مراسم جشن گلریزان که توسط اداره بهزیستی این شهرستان و با حضور حسن اسدی بازیگر برجسته سینما، تلویزیون و تئاتر کشور، مسئولان محلی و تعداد کثیری از خیران و عموم برگزار شد، حاضران به‌صورت نقدی و غیرنقدی 200 میلیون ریال به این گل‌ریزان کمک کردند.

وی افزود: در این جلسه ضمن برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی، تبلیغات لازم به‌منظور جلب مشارکت‌های مردمی به این نهاد صورت گرفت.

رئیس اداره بهزیستی قیروکارزین با اشاره به کم­‌بضاعتی و کم‌توانی بهزیستی در تأمین کامل نیازهای مددجویان زیرپوشش خود، اظهار داشت: برخی معلولان ما دارای هزینه­‌های بسیار بالایی هستند که با توجه به تعداد بالای مددجویان زیرپوشش، تأمین کامل نیازهای آن‌ها از سوی این نهاد کار دشواری است.

طالبی با بیان این‌که سازمان بهزیستی یک سازمان مردم‌نهاد است، کمک گرفتن از توان و ظرفیت‌های خیران را ضروری دانست و ادامه داد: بدون شک مشارکت خیران به‌عنوان سرمایه‌های اصلی، کمک شایانی در راستای برطرف کردن بخشی از نیازهای جامعه هدف بهزیستی است.

این مقام مسئول در پایان ضمن دعوت از حضور مردم در راستای کمک و حمایت از این مددجویان، اضافه کرد: نوع کمک به این نهاد لازم نیست حتما به‌صورت نقدی باشد، بلکه افراد دارای تخصص با ارائه خدمات تخصصی خود به مددجویان ما به‌صورت رایگان نیز به‌نوعی در حمایت از معلولان این شهرستان مشارکت کرده­‌اند.

نظرات بینندگان