کد خبر: ۷۲۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۴
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس:

استقبال‌ شیرازی‌ها از پیاده‌روی بزرگ خانواده

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: تاکنون 24 هزار نفر برای شرکت در پیاده‌روی خانوادگی بزرگ شیراز ثبت‌نام کرده‌اند.

شیرازه: به گزارش فارس، سیروس پاک فطرت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا تاریخ 24 تیر ماه 24 هزار نفر در سایت پیاده‌روی همگانی بزرگ شیراز ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: برای ثبت‌نام تا روز دوم مرداد ماه ساعت 6 صبح (یک ساعت قبل از شروع برگزاری پیاده‌روی) فرصت وجود دارد اما توصیه ما به علاقه‌مندان شرکت در این پیاده‌روی این است که ثبت‌نام را به ساعات و روزهای پایانی موکول نکنند.

پاک‌فطرت ادامه داد: سایت ظرفیت پذیرش هر تعداد مراجعه‌کننده را دارد و حتی در یک دقیقه چند صد هزار نفر هم می‌توانند سایت را بازدید کنند اما بهتر است ثبت‌نام باحوصله و از سر فرصت انجام و اطلاعات لازم برای شرکت در پیاده‌روی کسب شود.

وی اضافه کرد: مناسب است که علاقه‌مندان به این فعالیت بزرگ در روز راهپیمایی از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند و با لباس و کفش ورزشی در برنامه حاضر شده و برای جلوگیری از آفتاب‌سوختگی خود کلاه لبه‌دار نیز همراه داشته باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون سایت ثبت‌نام هیچ مشکلی نداشته و در مواردی که ابهاماتی از سوی مراجعه‌کنندگان مطرح‌شده به سبب عدم انجام فرآیند لازم و وارد کردن اطلاعات نادرست پیش‌آمده است.

وی بیان کرد: ما در حال برنامه‌ریزی برای شکل و روش قرعه‌کشی پیاده‌روی بزرگ هستیم، چراکه این سایت برای ثبت‌نام است و از این‌ رو سایت و نرم‌افزار ویژه قرعه‌کشی پیش‌بینی‌ شده است. 

پاک‌فطرت ابراز داشت: هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در زمینه حمل‌ و نقل، تأمین پارکینگ و سایر موارد انجام‌ شده است و ضمن اینکه توصیه می‌کنیم مردم آب‌ معدنی به همراه داشته باشند ما نیز تانکرهای آب آشامیدنی مورد اطمینان را در مسیر پیاده‌روی مستقر می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
غلامرضا رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴
0
ورزش جهت نشاط و روحیه و سلامتی بسیار مفید است .