کد خبر: ۷۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

استخرهایی به عمق محرومیت در فراشبند + تصاویر

از ارتقاء فراشبند به شهرستان بیش از 12 سال می گذرد ولی هنوز باید مطالبات معمولی از جمله استخر شنا، پیست موتور سواری و مراکز تفریحی برای جوانان فراشبند آرزو باشد.

به گزارش شیرازه به نقل از نخل بیدار، تابستان که می شود هیچ چیز نمی تواند به اندازه ورزش شنا خستگی و گرمای طاقت فرسای این فصل را بویژه در شهرستان های گرم  که دمای هوای آن به 50 درجه هم می رسد، از تن بزداید.

احداث و تکمیل «استخر شنا»،مطالبه ای که سال هاست جوانان فراشبندی فریاد زدند و تا کنون جز یک تابلو و زمینی خالی نتیجه ای به جز شنا در استخر وعده ها به همراه نداشته است.

کمبودی که جوانان و نوجوانان این شهرستان را برای رفع عطش سوزان گرمای بیش از 45  درجه، به استخرهای غیر بهداشتی کشاورزی و جوی های آب روانه کرده است و باید مسیر های طولانی خاکی بیابان را عبور کنند تا به آنجا برسند.

نبود استخر در فراشبند

شهر گرم فراشبند، حتی یک استخر سرپوشیده ندارد و  پس از سالها پیگیری اداره ورزش و جوانان، یک سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث استخر پیش قدم شد و کلنگ این پروژه با تبلیغات گسترده به زمین زده شد و  فرماندار فراشبنددر روز کلنگ زنی گفت: «این پروژه از فردا اغاز به کار خواهد کرد و نباید تعطیل شود» اما با گذشت بیش از 5 ماه هنوز جز یک تابلو و زمینی خالی چیزی عاید جوانان و شهرستان نشده است.

نبود استخر در فراشبند

جوانان فراشبند برای فرار از گرما به استخرهای غیر بهداشتی پناه می برند

یکی از جوانان فراشبندی در گفتگو با خبرنگار نخل بیدار با انتقاد از روند کند اجرای پروژه ها بیان داشت: علی رغم اینکه دمای هوا در فراشبند بسیار بالاست ولی متاسفانه حتی یک استخر شنا نداریم و بسیاری از جوانان برای رفع گرما به استخرهای غیر بهداشتی کشاورزی پناه می برند.

وی افزود: چرا باید پروژه های مهمی مثل استخر شنا در فراشبند اینقدر با تاخیر انجام شود و تلاش جدی به پاسخگویی به مطالبه جوانان و نیاز مردم این شهر در این زمینه متاسفانه انجام نمی شود.

استخر شنایم آرزوست!

یک شهروند دیگر فراشبند با اشاره به اینکه برای استفاده از استخر به شهرستان های مجاور می رود گفت: از ارتقاء بخش فراشبند به شهرستان بیش از 12 سال می گذرد ولی هنوز باید مطالبات معمولی از جمله استخر شنا، پیست موتور سواری و مراکز تفریحی برای جوانان فراشبند آرزو باشد.

وی افزود: این در حالی است که شهرستان های مجاور از امکانات بسیار خوبی به نسبت فراشبند برخوردار هستند و روزانه شمار قابل توجهی برای استفاده از امکانات ورزشی  از جمله استخر شنا به شهرستان های مجاور مسافرت می کنند که این گونه نواقص در شان مردم شهید پرور فراشبند نیست.

و اما استخر آموزش و پرورش، استخر پر ماجرای دیگری که نیاز به اعتبار دارد و همچنان وعده ها برای آغاز به کارش از این سال به سال بعد داده می شود و با گذر این تابستان، وعده ها برای اغاز به کار و کلنگ زنی اش چند  ساله می شود!

با این حال می طلبد فرماندار و مسئول اداره ورزش و جوانان با جدیت و مدیریتی جهادی این مطالبه به حق جوانان فراشبندی را به سر انجام رسانند، چرا که خدا می داند که چه عارضه های پوستی و خطرات ناشی از راه و آب های بر جای مانده این استخر های غیر بهداشتی متوجه حال جوانان محروم این شهرستان خواهد بود.

نبود استخر شنا در فراشبند

نبود استخر شنا در فراشبند

نبود استخر شنا در فراشبند

نبود استخر شنا در فراشبند

نبود استخر شنا در فراشبند

نبود استخر شنا در فراشبند

نبود استخر شنا در فراشبند

نبود استخر شنا در فراشبند

نبود استخر شنا در فراشبند

نبود استخر شنا در فراشبند
نظرات بینندگان