کد خبر: ۷۵۲۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴

تلاش شهروند فسایی برای معرفی شهرش در اینستاگرام

یکی از پیجها که در اینستاگرام ساخته شده پیج "فسا لاورز" است. پیجی که ظرف یکسال توانسته پنج هزار نفر دنبال کننده جذب کند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، پایگاه خبری تحلیلی فسایی نوشت: اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکسها و ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارند. حداکثر زمان برای ویدئوهای اینستاگرام ۱۵ ثانیه می‌باشد. اینستاگرام بوسیله کوین سیستروم و مایک کریگر خلق و در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد. این سرویس به سرعت محبوبیت کسب کرد.

از جمله استفاده مفیدی که در شهرهای کوچک از این شبکه بزرگ اجتماعی صورت میگیرد، پیج های معرفی شهرستان ها است. که در آن ادمین پیج با عکس های مختلف سعی در معرفی شهر و منطقه خود به مخاطبانش را دارد. یکی از این پیجها که اینستاگرام ساخته شده پیج "فسا لاورز" است. پیجی که ظرف یکسال توانسته پنج هزار نفر دنبال کننده جذب کند. مصاحبه مجازی ما را که از طریق وات ساپ با مدیر این پیج انجام شده را بخوانید:

سلام خودتان را معرفی کنید؟

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام عرض میکنم خدمت شما و همشهری های بزگوار، در جواب سوالتون باید عرض کنم ادمین های پیج "فسالاورز" تصمیم گرفتند از ابتدا گمنام و ناشناخته باشند.

چرا؟
برای اینکه دور از حاشیه باشیم و اگر اینکه اسمی از ما بیان بشود پیج جنبه شخصی پیدا میکنه.

 از کی ایده ساخت پیج "فسالاورز" تو اینستاگرام به ذهنتون رسید؟
یک سال و اندی پیش، اونموقع اصلاً فکر نمیکردم حتی بتونیم صدتا پست درمورد فسا بزارم چون حتی خودم هم شهرمو اونطوری که باید بشناسم نمیشناختم ، "فسالاورز" به خودم هم کمک کرد که بیشتر با مکان های دیدنی و تاریخی شهرم اشنا بشم.

هدفتون از ساخت پیج چی بود؟
 همونطور که از بقیه حرفام پیداست هدفم نشون دادن مکان های دیده نشده یا کمتر دیده شده شهرم هست .

 

 در پیج "فسالاورز" بیشتر عکس چه چیزهایی به اشتراک میگذارید؟
عکس اخبار مهم و فرهنگی فسا خصوصاً گزارش تصویری های سایت فسایی، عکسهایی از آداب و رسوم فسا، مکان هایی از شهر که هنوز دیده نشدن و غیره

 

ارتباط مستقیمی بین شما و سایت فسایی وجود داره؟

نه اصلاً. و مدیران فسایی رو نمی شناسم. ارتباط ما فقط مجازیه. حتی همین مصاحبه هم میبینی که مجازی داریم انجام می دیم.

در حال حاضر چند پست در این گروه وجود دارد؟
بیش از هشتصد پست 

تفاوت اینستاگرام نسبت به شبکه های دیگه مجازی چیه؟
اینستاگرام عکسها رو به نمایش همه میزاره،  درضمن خیلی راحت تر از واتس اپ و لاین دیگر مسنجرها میشه عکسها رو به اشتراک گذاشت، پنج هزار نفر دارن از پستهای فسالاورز استفاده میکنن، طبیعتاً هیچوقت توی بقیه نرم افزارها نمیشه این تعداد کاربر رو یکجا جمع کرد. باتوجه به اینکه بهترین روش انتقال موضوع و خبر عکس میباشد اینستاگرام برنامه بسیار مفیدی برای انتشار عکس در فضای مجازی میباشد.همچنین برای هر عکس میتوانید هشتگ(#)معینی را مشخص کنید تا بازتاب بیشتری در فضای مجازی داشته باشد.
 آیا از خارج از کشور هم عضو دارید؟
بله ، تعدادی از فسایی های مقیم خارج  پیوسته مارو دنبال میکنن.

 

 کدام پست پیج بیشترین لایک را خورده است؟
عکس سردار شهید اسلام مرتضی جاویدی ، عکس امیردریادار سیار در کنار رهبر ، عکس باغ شهرداری(کدیوری)

 

چرا توی چند هفته اخیر فعالیتتون کمتر شده؟
به دلیل مشغله کاری ادمینها

 

کار توی فضای مجازی مطمئناً حاشیه زیاد داره ، یکم از حاشیه هایی که اتفاق افتاده بگید؟
متاسفانه حاشیه هایی که وجود داره مربوط به تعصبات بی جا درمورد روستاها و شهرهای اطراف فسا است و گفتنش بازم دچار حاشیه میشه !

 

اگه صحبتی دارید بفرمایید؟
فقط تشکر میکنم از دوستانی که به هر نحوی دارن با ما همکاری میکنن علی الخصوص پیج بزرگ must see iran و جناب آقای عراقچی بزرگوار، یه تشکر ویژه هم دارم از اون تعداد افرادی که بدون هیچ چشم داشتی در قالب ادمین پیج فعالیت میکنن و زحمت میکشن،و در آخر از سایت محترم فسایی سپاس فراوان میکنیم.
 التماس دعا

نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
shayan
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
0
نام مدیر فسا لاورز مهر داد گرگانی است پسر عممه