کد خبر: ۷۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴

نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی بیرم برای دومین بار افتتاح شد + تصاویر

طی مراسمی نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی بیرم برای دومین بار افتتاح شد.
به گزارش شیرازه به نقل از لادستان، طی مراسمی نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی بیرم با حضور امام جمعه بیرم،ریاست سازمان تبلیغات استان هرمزگان، معاونین سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس،رییس اداره سازمان تبلیغات لارستان و جمعی از مسئولان سطح بخش افتتاح و حجت الاسلام محمدی به عنوان رئیس این نمایندگی معرفی شد.

جلسه معارفه مسئول نمایندگی سازمان تبلغات اسلامی بیرم با حضور حجت الاسلام زندوی امام جمعه بیرم، زارعی بخشدار بیرم و اعضای شورای اداری بخش، شورای شهر اسلامی شهر و بخش، مسئولین هیأیتهای مذهبی و معتمدین در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، زارعی بخشدار ضمن خیرمقدم و تقدیر و تشکر از راه اندازی سازمان در سطح بخش و همکاری و تعامل ادارات سطح بخش با مسئول نمایندگی به بیان سخن پرداخت و برای حجت الاسلام شیخ محمد محمدی مسئول جدید سازمان آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه امام جمعه بیرم در خصوص اهمیت فرهنگ و نیاز به اهتمام بیشتر به سازمان تبلیغات اسلامی مطالبی را بیان و خواستار همکاری ادارات با این سازمان شد.

وی از سازمان تبلیغات شهرستان و استان خواست مقدمات ساخت ساختمان اداری و امکانات را فراهم نمایند.

در پایان، مهرابی معاون سازمان تبلیغات اسلامی فارس ضمن صحبت در خصوص اهمیت جایگاه تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت الاسلام محمدی را معرفی نمود و از همکاری بخشداری و امام جمعه تشکر کرد.

نمایندگی سازمان تبلیغات بخش بیرم برای دومین بار است که مورد افتتاح قرار می گیرد!

 سیدعلی حسینی ریاست قبلی این سازمان را برعهده داشته است.


نظرات بینندگان