کد خبر: ۷۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۴

فجر شهید سپاسی مقابل تیم 9 نفره شهرداری اردبیل متوقف شد

تیم شهرداری اردبیل در چارچوب بازی های هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران در یک بازی حساس و هیجانی 9 نفره بازی را با فجر سپاسی شیراز مساوی کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، در این بازی که با حاشیه هایی همراه بود داور مسابقه به دو بازیکن شهرداری اردبیل کارت قرمز نشان داده و آنها را از بازی اخراج کرد.

تیم شهرداری اردبیل که میزبان این بازی بود در دقیقه 38 با گل سروش سعیدی بازیکن فجر سپاسی شیراز از میهمان خود عقب افتاد و با وجود برخی حملات روی دروازه حریف نیمه اول بازی واگذار کرد.

شهرداری اردبیل در نیمه دوم این بازی که بدون اطلاع قبلی یک ساعت زودتر از زمان اعلام شده یعنی ساعت 16 و 10 دقیقه شروع شده بود بتدریج با حضور تماشاگران خود جان تازه ای گرفته و بازی را هجومی آغاز کرد.

حملات شهرداری در این نیمه نتیجه داد و در دقیقه 55 بازی روح الله نعمتی توپ را به تیر عمودی دروازه کوبیده و توپ پس ازبرخورد به تیر وارد دروازه تیم فجر سپاسی شیراز شد.

در دقیقه 68 بازی روی خطای بازیکنان اردبیلی تیم فجر سپاسی صاحب پنالتی شد و سروش سعیدی توپ را وارد دروازه کرد ضمن اینکه میرعلی سید سلیمانی بازیکن اردبیلی نیز با گرفتن کارت دوم بازی با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد .

در دقیقه 78 بازی که بازیکنان شهرداری اردبیل برای به ثمر رساندن گل تساوی در تلاش بودند داور بازی به ابراهیم کوه افکن دومین کارت زرد و متعاقبا کارت قرمز را نشان داده و وی اخراج کرد تا شهرداری اردبیل 9 نفره به بازی خود ادامه دهد.

بازیکنان شهردرای اردبیل با وجود 9 نفره شدن تیمشان نا امید نشده و در پی یک حمله توسط ابراهیم کوه افکن به دومین گل خود دست یافته و بازی را به تساوی کشاندند.

در دقایق باقیمانده تلاش دو تیم ثمری نداشت و در حالی که تماشاگران اردبیلی به وضعیت داوری اعتراض داشتند بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.
نظرات بینندگان