کد خبر: ۷۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
وزیر ورزش و جوانان:

میزبانی شیراز برای مسابقات جهانی کشتی قطعی نشده/ ورزشگاه میانرود تا پایان دولت یازدهم ساخته می شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: شیراز یکی از کاندیدهای میزبانی مسابقات کشتی جهانی 2016 است.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، وزیر ورزش و جوانان امروز وارد فارس شد. محمود گودرزی تنها به سه شهرستان سروستان، خرامه و کوار یعنی یک حوزه انتخابیه خاص سفر کرد! او هدف از سفر خود را بررسی مسائل ورزشی سه شهرستان کوار، خرامه و سروستان عنوان کرد و گفت: سفر استانی به ‌فارس برای بررسی مسائل و مشکلات ورزش ‌با هماهنگی با استاندار فارس به زودی انجام می‌شود.

به نوشته رسانه ها، وی در مورد دو موضوع مهم ورزش استان فارس یعنی تکمیل ورزشگاه میانرود و موضوع میزبانی شیراز از مسابقات جهانی کشتی فرنگی 2016 گفت: ورزشگاه ۵۰ هزارنفری میانرود نیازمند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است که تلاش می‌کنیم تا پایان دولت یازدهم افتتاح شود.

وی درباره میزبانی شیراز از مسابقات جهانی کشتی فرنگی نیز گفت: فارس در کشتی به ویژه در رشته فرنگی همیشه مطرح بوده و قهرمانان زیادی را در سطح جهان معرفی کرده است اما به جز این استان سه استان دیگر هم برای بر میزبانی اعلام آمادگی کرده اند و به زودی نام شهر میزبان را مشخص خواهیم کرد و میزبانی شیراز در مسابقات جهانی کشتی فرنگی نیز نیازمند بررسی‌ های بیشتر است و تا این لحظه هیچ‌ چیز قطعی نیست.

این در حالی است که حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس مدعی است: سایت رسمی فدراسیون جهانی کشتی (FILA ) در تقویم ورزشی خود زمان برگزاری رقابتهای کشتی فرنگی جهان 20 و 21 ماه may سال 2016 برابر با 1 و 2 خرداد ماه 1395 در شیراز اعلام کرده است.
نظرات بینندگان