کد خبر: ۷۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴

مدیرکل ورزش و جوانان فارس خطاب به رئیس هیئت کشتی: من نماینده استاندار در امور ورزش هستم و احتیاجی به حضور شخص استاندار در جلسه نیست

کامیاب گفت: من نماینده استاندار فارس در امور مربوط به ورزش هستم.
به گزارش شیرازه، حیدر علی کامیاب در گفتگو با خبرگزاری مهر، در پاسخ به درج خبر انتقاد رئیس هیئت کشتی فارس از عدم هماهنگی برای برگزاری مسابقات کشتی جهانی در شیراز تأکید کرد: زمان برای برگزاری این مسابقات وجود دارد و از طرفی در تقویم فدراسیون جهانی کشتی نیز نام شیراز و تاریخ برگزاری مسابقات جهانی کشتی فرهنگی درج‌شده است.

وی تصریح کرد: هیچ‌گونه نگرانی از بابت لغو مسابقات و از دست دادن میزبانی نداریم و از طرفی همه ما آماده همکاری با فدراسیون کشتی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: استاندار وقت با برگزاری این مسابقات موافقت کرده اما تاکنون دو نامه به فدراسیون کشتی ارسال‌شده که جواب آن‌ها برای ما نیامده است.

کامیاب تأکید کرد: من نماینده استاندار فارس در امور مربوط به ورزش هستیم و دیگر احتیاجی به حضور شخص استاندار در یک جلسه نیست درحالی‌که رئیس هیئت کشتی فارس به‌طور دائم این موضوع را تکرار می‌کند.

وی یادآور شد: طرحی برای نوسازی مجموعه سالن‌های ورزشگاه شهید دستغیب به ما داده نشده و اگر این کار سریع‌تر انجام شود ما نیز می‌توانیم این مجموعه را آماده کنیم.

گفتنی است روز گذشته نیز مدیرکل ورزش و جوانان فارس با ادبیاتی متفاوت از امروز، به سخنان اخیر رئیس هیئت کشتی فارس مبنی بر آماده نبودن زیرساخت های برگزاری مسابقات جهانی کشتی فرنگی در شیراز و احتمال لغو میزبانی شیراز واکنش نشان داده بود.
نظرات بینندگان