کد خبر: ۷۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴

تذکر امام جمعه فسا به برگزار کنندگان جشنواره تئاتر پسامهر/ فسا جای رقص و پایکوبی نیست

حجت الاسلام طهماسبی گفت: اینکه در کوچه و خیابانی که مزین به نام هزار شهید است رقص و پایکوبی کنند و به ارزشهای اسلامی و انقلابی دهن کجی کنند کسی نمی پذیرد و نمی پسندد.
به گزارش شیرازه به نقل از سایت فسایی، حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان فسا روز گذشته در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر پسامهر در فسا اظهار داشت: بنده با تئاتر مخالف نیستم بلکه حامی هنر نیز هستم و معتقدم هنر خیلی تاثیر گذار است گاهی یک هنر ده دقیقه ای به اندازه ده ساعت سخنرانی تاثیر گذار است هنر می تواند وسیله ای برای ارتقاء ارزشهای انسانی و اسلامی باشد و می تواند انسان ساز باشد اما اگر هنر به ابتذال کشیده شود ارزشهای اخلاقی از بین می برد.

طهماسبی با بیان اینکه تصاویر و و خبرهای نگران کننده ای از این تئاتر به وی رسیده است گفت:من به برگزار کنندگان جشنواره تئاتر پسامهر هشدار می دهم این که اینها بیایند ساز و دهلی بردارند و در کوچه و خیابانی که مزین به نام هزار شهید است رقص و پایکوبی کنند و به ارزشهای اسلامی و انقلابی دهن کجی کنند کسی نمی پذیرد و نمی پسندد.

حجت اسلام طهماسبی بیان داشت: شورای اسلامی شهر تصویب کرده است مبلغ زیادی برای این کار خرج شود. خرج کردن برای کارهای فرهنگی مشکلی ندارد اما اولویت اصلی شهرداری رسیدگی به وضعیت کارگران شهرداری است. بارها کارگرانی با چشم گریان در همین مصلا آمده اند گفتند چند ماه است حقوق نگرفته ایم. مسئولین اولویت ها را در نظر بگیرند.

امام جمعه فسا تصریح کرد: من به شهردار عرض می کنم اولویت شما رسیدگی به این کارگران است پول کارگر بر کار عمرانی مقدم است. شورا در این جهت برنامه ریزی و شهرداری را کمک کند تا روح امام و هزار شهید شهر فسا از ما راضی و خشنود باشد.

تصاویر اختتامیه تئاتر پسامهر در ادامه آمده است:






نظرات بینندگان