کد خبر: ۷۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۴
فرمانده سپاه مرودشت:

دشمن به دنبال رخنه در انقلاب و شرطی کردن مردم است

فرمانده سپاه مرودشت تصریح کرد: ما تمام عزت و قدرت خود را ازمجاهدت شهدا، ایستادگی در مقابل نظام سلطه و نه گفتن به آمریکا به دست آورده ایم

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت در مراسم رژه سی و یک شهریورماه بیان داشت: در دفاع 8 ساله مردم غیور ایران، ایستادگی و مقاومت قهرمانانه ای رقم خورد که ارکان نظام سلطه را به لرزه در آورد و این مقاومت تنها در برابر یک کشور و رژیم بعث نبود بلکه در برابر تمام نظام سلطه بود.

علی محمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مرودشت

علی محمد محمدی بیان داشت: اطاعت از ولی فقیه، روحیه انقلابی، وحدت و همبستگی مردم، صبر و ایستادگی مردم عوامل و پایه های پیروزی قهرمانانه در دفاع هشت ساله است.

محمدی افزود: پیشرفت هایی که در طول حیات انقلاب در حوزه های مختلف مشاهده می گردد به برکت ایستادگی و مجادت ها به دست آمده است و آنچه امروزه کشور را از پیچ های خطرناک نجات خواهد داد روحیه انقلابی، اطاعت از ولی فقیه، صبر، استقامت، وحدت و همبستگی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مرودشت بیان داشت:  دشمن در طول 8 سال نتوانست به عزم و اراده آهنین این ملت خللی وارد کند اما دشمن بیکار ننشسته و در حال حاضر نقشه شوم نظام سلطه، رخنه و نفوذ در انقلاب است.

محمدی تصریح کرد: ما تمام عزت و قدرت خود را از مجاهدت شهدا، ایستادگی در مقابل نظام سلطه و نه گفتن به آمریکا به دست آورده ایم و اکنون دشمن و در راس آنها آمریکا می گوید اگر می خواهید در منطقه تاثیر گذار و قدرتمند باشید باید با ما ارتباط برقرار کنید.

وی اظهار داشت: گسیل هیات های مختلف بازرگانی به کشور نتیجه ای ندارد و دشمن به دنبال شرطی کردن مردم و دو قطبی کردن است.

وی بیان داشت: شرط مقابله با مشکلات و عبور از گذرگاه ها، اتحاد،همبستگی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه است و ما برای گذر از مشکلات نگاه مان به درون و تکیه بر توان داخلی است و به دشمن ثابت خواهیم کرد در مسیر شهدا پشت سر ولایت فقیه در مقابله با نظام سلطه و استکبار می ایستیم و پرچم عزت و سربلندی این مردم را بر فراز کره خاکی به اهتزاز در می آوریم.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان