کد خبر: ۷۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴

تجمع دانشجویان «دانشکده فنی شهید رجایی» در مقابل استانداری فارس + تصاویر

به گفته این دانشجویان، دانشگده شهید رجایی فقط به دانشجویان ترم اول و دوم روزانه خوابگاه داده و دانشجویان ترم سه به بعد باید در سطح شهر خانه اجاره کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، جمعی از دانشجویان دانشکده فنی شهید رجایی صبح امروز در اعتراض به وضعیت دانشگاه و خوابگاه خود در مقابل استانداری فارس تجمع کردند.

به گفته این دانشجویان، دانشگاه شهید رجایی فقط به دانشجویان ترم اول و دوم روزانه خوابگاه داده و دانشجویان ترم سه به بعد باید در سطح شهر خانه اجاره کنند.

این دانشجویان اظهار کردند که قدمت ساختمان خوابگاه فعلی حدود 40 سال است و وضعیت بهداشتی مناسبی ندارد. همچنین از امکاناتی نظیر کتابخانه، سالن قرائت و نمازخانه متناسب با تعداد دانشجویان برخوردار نیست.

تجمع دانشجویان «دانشکده فنی شهید رجایی» در مقابل استانداری فارس + تصاویر

از دیگر موارد اعتراض این دانشجویان هزینه و کیفیت غذای دانشگاه بود که به گفته آنان به ازای هر پرس غذا که کیفیتی پایین دارد، باید دو هزار تومان بپردازند در حالی که در سایر دانشگاه‌های دولتی این هزینه 800 تومان به ازای هر پرس می‌باشد.

تجمع دانشجویان «دانشکده فنی شهید رجایی» در مقابل استانداری فارس + تصاویر

یکی از مشکلات این دانشجویان فاصله زیاد بین خوابگاه و دانشکده است به طوری که دانشکده درشهر والفجر اما خوابگاه در جای دیگری قرار دارد بنابراین هزینه رفت و آمد زیادی به دانشجویان تحمیل می‌شود.

این دانشجویان مدعی شدند زمانی که مسائل و مشکلاتشان را با مسئولین دانشگاه مطرح نموده‌اند، مسئولین در پاسخ آن‌ها گفته‌اند که تأمین خوابگاه و سرویس رفت و آمد برعهده دانشگاه نیست و دانشگاه در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد و چنانچه دانشجویان خواستار استفاده از سرویس حمل و نقل باشند، باید هزینه آن‌را خودشان به طور کامل بپردازند.

نظرات بینندگان