کد خبر: ۷۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴

5 وقف جدید در نیمه نخست امسال در نی ریزبه ثبت رسید

حجت الاسلام رحمانی زاده گفت: در نیمه نخست امسال 5 وقف جدید با ارزش تقریبی 900 میلیون ریال در شهرستان نی ریز به ثبت رسید.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نبض نی ریز، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نی ریز در گفتگو با خبرنگار ما از ثبت 5 وقف جدید در شهرستان نی ریز از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: این موقوفات در زمینه ها و نیات مختلف در مناطق روستایی و شهری شهرستان نی ریز از سوی واقفان نیک اندیش وقف شده اند.

حجت الاسلام رحمانی زاده ارزش موقوفات را بیش از 900 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این موقوفات شامل 2 قطعه زمین توسط امام قلی خلج جهت ساخت مسجد و خانه عالم در روستای امام قلی خلج، دو باب مغازه جهت آشپزخانه حسینیه شهدای دهمورد توسط  احمد صحراگرد و صدیقه روح الامینی در روستای دهمورد و یک عرصه زمین جهت احداث خانه عالم در شهر قطرویه توسط رضا قلی نکونام است.

وی در ادامه اظهار کرد: سنت حسنه وقف مورد تاکید قرآن، اولیاء و بزرگان است و ترویج و نهادینه سازی این امر الهی موجبات رفع نیازهای محرومان و نیازمندان جامعه را فراهم می آورد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نی ریز اظهار امیدواری کرد: با روی آوردن خیرین و واقفان این شهرستان به ثبت وقف های جدید موجبات خدمت هر چه بیشتر به مردم این شهرستان و رفع نیازهای آن ها فراهم شود.

نظرات بینندگان