کد خبر: ۷۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

دوچرخه سوار مرودشتی به مشهد رسید

دوچرخه سوار مرودشتی پس از پانزده روز از آغاز حرکت خود به مشهد رسید.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، حسن رضایی دوچرخه سوار مرودشتی پس از پانزده روز از آغاز حرکت خود به مشهد رسید.

حسن رضایی در گفتگو با مرودشت نا بیان داشت: از 15 شهریور سفر خود را از مرودشت آغاز کردم  و پس از عبور از چندین استان دیروز عصر به مشهد رسیدم و پس از چند روز اسکان در مشهد، مجددا همین مسیر را به سمت مرودشت طی خواهم کرد.

آغاز حرکت دوچرخه سوار مرودشتی در مرودشت

رضایی در خصوص مشکلاتش بیان داشت: اگر دوچرخه بهتری در اختیار داشتم در طول مسیر کمتر دچار مشکل می شدم.

وی اظهار داشت: رفتار مردم در طول مسیر بسیار عالی بود و ماشین ها در طول مسیر سرعت خود را کم می کردند و تابلویی را که شعار من روی آن حک شده بود می خواندند و برخورد خیلی خوبی داشتند.

وی بیان داشت: شعارم عبارت است از اینکه " هم وطن گرامی، آب هست ولی کم است به خاطر رضای خالق خدا در مصرف آب صرفه جویی نمایید."

رضایی دوچرخه سوار مرودشتی در مشهد

وی که با هدف اصلاح الگوی مصرف آب مسیر مرودشت تا مشهد را رکاب زده است بیان داشت: به دنبال ترویج فرهنگ دوچرخه سواری هستم و با ترویج این فرهنگ، بیماری ها در جامعه کاهش می یابد و مصرف دارو نیز کاهش می یابد و محیط زیست سالم تری خواهیم داشت.

این شهروند مرودشتی افزود: من پیش از این سفر قند خون داشتم و بدون مصرف هیچ دارویی و با دوچرخه سواری قند خون را درمان کردم.

دوچرخه سوار مرودشتی

وی در خصوص دغدغه کشاورزان شهرهای مختلف بیان داشت: دغدغه کشاورزان شهرهای مختلف ایران، اختصاص وام هایی با بهره پایین تر به آنان است.

رضایی بیان کرد: از محمد رسول زارع سرپرست فرمانداری مرودشت، خاکسار رییس آبفا شهری مرودشت و عمادی از اداره آبیاری مرودشت کمال تشکر را دارم.


نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان