کد خبر: ۷۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴

آرمان سردار مبارزه با تروریسم؛ مقاومت در برابر نفوذ آمریکا

سردار حسین همدانی مرد خود ساخته ای که افق و زاویه دید و نگاه خویش را محدود و محصور به مرز جغرافیایی، قومیت، قبیله، رنگ و نژاد نساخت و تمام توان و ظرفیت و استعداد خویش را در خدمت اهداف انقلاب اسلامی و کمک به ملت های مظلوم و عزیز منطقه به کار گرفت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لامرود، جمعه هفدهم مهرماه خبری بر روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت که موجبات ناراحتی و تأثّر خاطر همه دوستداران و محبان انقلاب اسلامی نه تنها در مرز جغرافیایی ایران بلکه در سراسر این گیتی را فراهم نمود بدین شرح که عنوان کوتاه، ولی پر از تأثر بود و بر این مبنا و معنا قرار داشت  که «سردار حسین همدانی در سوریه به شهادت رسید». نام سردار حسین همدانی برای خیلی ها به خصوص مردان عرصه جهاد و شهادت، نامی آشنا و قریب به مفهوم می باشد که توأم و به انضمام آن، شجاعت، ایثارگری، ازخودگذشتگی و نخبگی را به اذهان و افکار متبادر می سازد.

فرمانده نخبه و دلاوری که زندگی خود را وقف انقلاب اسلامی نمود. مرد خود ساخته ای که افق و زاویه دید و نگاه خویش را محدود و محصور به مرز جغرافیایی، قومیت، قبیله، رنگ و نژاد  نساخت و تمام توان و ظرفیت و استعداد خویش را در خدمت اهداف انقلاب اسلامی و کمک به ملت های مظلوم و عزیز منطقه به کار گرفت به گونه ای که نام حسین همدانی عزیزمان، آرامش و مرهمی بر قلب مردم مظلوم سوریه بود و در نقطه مقابل طوفان و آشفتگی خاطری در درون وجود خبیث و پلید جریان های معارض تکفیری و تروریست هایی که دستشان در جیب قدرت های استعماری نظیر آمریکا بود، به وجود می آورد و درنهایت امر و غایت ایثار و فداکاری سردار حسین همدانی عزیزمان در جبهه مبارزه با تکفیری ها و مقابله با جریان پیروان اسلام آمریکایی در شهر حلب سوریه آسمانی شدند و به یاران و همرزمان شهیدشان پیوستند.



این روزها مردمان عزیز این سرزمین شاهد و نظاره گر آن هستند که متدین ترین، متعهدترین و در عین حال متخصص ترین فرزندان این وطن عزیز، در راستای مقابله و مبارزه با جریان های تکفیری و در مسیر و طریق مقاومت در برابر نفوذ آمریکا در کشورهای عراق و سوریه، جان عزیز و شریف خود را تقدیم کرده اند تا داعشیان و پیروان اسلام آمریکایی که مأموریت اصلی آنها پیاده سازی و عملیاتی کردن سیاست های خباثت آمیز آمریکا و هم پیمانانش در منطقه است، حتی ذره و سرِ سوزنی هم به آرمان ها و ارزش های این مردم و این ملت های صلح طلب و آزدایخواه خدشه و تردید وارد ننمایند.

مدافعان حرم بانوی مهربانی حضرت زینب (س) که جان خود را در صادق ترین و خالص ترین وضعیت ممکنه تقدیم و فدا می کنند تا حرم حضرت زینب بزرگوارمان آسیبی نبیند. همان گونه که عیان و آشکار است سردار همدانی ها و سردار حمید تقوی ها تمام وجودشان را در این عرصه پرخطر گذاشتند تا حتی نقطه و ذره ای از خواب های آشفته و پر از توطئه و پلیدی تروریست های تکفیری، مجال و موقعیت تحقّق و تعبیر پیدا نکند.
قطعاً و طبعاً همه نیک می دانند که زادگاه و خاستگاه سردار حسین همدانی ها، سردار هادی کجباف ها و سردار عبدالله اسکندری های این مرز و بوم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، همان سپاه پاسدارانی که ابتنای آرمانی و اتکای عقیدتی خویش، حفاظت، حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و صدور ارزش های برآمده از این نگاه انقلابی تعریف و طراحی نموده است.
آری؛ سردار حسین همدانی تربیت یافته همان سپاه پاسدارانی است که نیروهایش برای آنکه نه تنها زندگی این مردم عزیز بلکه زندگی همه انسان های آزادیخواه و صلح طلب جهان توأم با آرامش و امنیت خاطر باشد در هر نقطه و موقعیت جغرافیایی که منافع و مقاصد انقلاب اسلامی و ملل آزاد اندیش اقتضا و ایجاب نماید، حضوری مغتنم و ارزشمند داشته و دارد به طوری که فرزندان این ملت برای برقراری لحظه به لحظه امنیت پایدار و آرامش منجز یافته در دل این مردم عزیز و بزرگوار از یگان ویژه صابرین گرفته که نگاه و توانش را معطوف به مبارزه با گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور نموده تا نیروهای پر از صدق و اخلاص قرارگاه قدس سپاه که زندگی خود را وقف مبارزه با اشرار در شرق و جنوب شرق و خطه عزیز سیستان کرده اند تا حاج قاسم و نیروهایش که زندگی، جوانی و وجود خویش را فدای مبارزه با پیروان اسلام آمریکایی و گروه های تروریستی زائیده نگاه استکباری و نگرش مردود استعماری آمریکا کرده اند.
مردم عزیز و بزرگوارم؛ این قلم عاجز و قاصر است از بیان این رشادت ها و از خود گذشتگی ها و آنچه را که بر روی این کاغذ می آید فقط گوشه ای از ایثارگری ها و روحیات پر از ایمان و اخلاص فرزندان این سرزمین از شمال غرب گرفته تا جنوب شرق کشور و از عراق گرفته تا سوریه می باشد. 


مردم عزیز سرزمینم؛ می دانم که نیک می دانید که فرزندانتان زندگی خود را در راه و طریق مبارزه و مقابله با تروریست هایی وقف و عطف نموده اند که این جریانات تکفیری و داعشی محصول نامشروع و نامرغوب تفکرات استکباری و سیاست های حیوانی آمریکا و ایادی ایشان در منطقه می باشند و جان عزیزشان را در این مسیر همراه با فراز و فرود برای مقابله با تفکرات منفذگرایانه آمریکا و همپیمانانش فدا و تقدیم نموده اند.
امروز سردار حسین همدانی فرمانده دلاور و نخبه سپاه محمد رسول الله، جانشین قرارگاه امام حسین (ع) و مستشار ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیگر در کنار مانیست اما باید گفت که درست است که حاج حسین نیست اما تفکرات اعتقادات، باورها و راه و طریق ذی قیمت و ارزنده حاج حسین همدانی در میان و در کنار ما هست. آنجایی که سردار مبارزه با تروریسم و مقابله با تفکرات با غرب زده می فرمودند که «یک مسلمان دو بار از یک سوراخ گزیده نمی شود و هر دولتی که با آمریکا سازش کند خفت و خواری با اوست و تنها رمز پیروزی، مقاومت است». امروز شهدای عزیزمان  میان این امت و ملت انقلابی نیستند اما صحبت های آنان که به مثابه گنج هایی ارزشمند و مغتنم است، در میان ما حاضر و واجد هستند در اینجا می بایست فرصت و مجال را مغتنم دانست و به تصریح و تشریح این مسئله و موضوع پرداخت که این شهدا زندگی خود را فدای باورها و اعتقادات مبتنی بر ولایت مداری و ایثارگری خویش نمودند و تا لحظه و دقیقه آخر  نگاه و نظرشان به مقتدایشان و ولی فقیه زمانشان بود.

امروز در محضر شهدا باید گفت که امام و مقتدایمان حضرت آقا در این چند وقت اخیر در مناسبت های مختلف به مسئله و مقوله نفوذ آمریکا به طور صریح و شفاف اظهار نظر نمودند و به مسئولان و دست اندرکاران امر نسبت به این نفوذ و رخنه دشمن تذکرات و رهنمودهای لازم را ارائه فرموده اند به گونه ای که معظم له در دیداری که با فرماندهان و کارکنان سلحشور نیروی دریایی سپاه داشتند با صراحت و قاطعیت تمام فرمودند که تعریفی که آمریکا از مذاکره با جمهوری اسلامی ایران کرده به معنای نفوذ و باز کردن راه برای تحمیل است و مذاکره با آمریکا به معنای باز کردن مسیر برای نفوذ در عرصه های اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی کشور است. 

این بیانات حکیمانه و مقتدرانه حضرت آقا روایت و حکایت از آن دارد که قدرت پر از نگاه استعماری و استکباری و جنگ طلب آمریکا از تمام ظرفیت های داخلی و بین المللی خود بهره جسته تا منفذ و راه رسوخ و رخنه ای را جهت نفوذ به ابعاد و ابواب مختلف این نظام تعریف، طراحی و عملیاتی نماید و از این رهگذر به اهداف پلید و خبیث خود دست پیدا کند.

در اینجا لازم و واجب است  که همه افراد و اشخاص در هر سطح و موقعیت ادارای و حاکمیتی که هستند تمام توان و نگاهشان را عطف و جمع به این موضوع نمایند و راهها و طرق منفذ نما و رخنه گر را شناسایی، مسدود و محدود نمایند. 

امروز آن دسته از سهل اندیشان و سهل انگاران که بنا به تعبیر حضرت آقا متوجه ابعاد و عمق این نفوذ و رخنه نیستند، بدانند که فرزندان عزیز این سرزمین نظیر سردار حسین همدانی ها، سردار هادی کجباف ها و سردار حاج حمید تقوی ها هزاران کیلومتر آن سوی مرزها، جان و زندگی خویش را فدای مبارزه و مقابله با رخنه و نفوذ شیطان بزرگ و ایادی هم دست و هم نظرش نمودند لذا عقل سلیم، وجدان دقیق و شخصیت مبتنی بر علم و معرفت اقتضا و ایجاب نمی کند که حتی با یک دست دادن و احوال پرسی هم که شده راه و مسیری برای نفوذ شیطان بزرگ ترسیم و باز شود و این جماعت سهل اندیش و بی خیال بدانند که اگر در این طریق و مسیر مواظب و محافظ نباشند و با شیطان بزرگ هم نوا  و هم صدا شوند و خدای ناکرده نوا و صدایشان مسیر و طریقی  را برای نفوذ و رخنه تعریف و طراحی نماید بی شک و بی تردید فردای قیامت باید پاسخگوی خون مطهر و پاک فرزندان عزیز این مردم باشند و به سردار عبدالله اسکندری ها و حاج احمد متوسلیان های  این مرز و بوم پاسخ دهند.
در پایان به رسم ادب و عرض ارادت برای شادی روح حضرت امام (ره)، شهدای عزیزمان و به ویژه سردار شهید حسین همدانی و هم رزمانش که آسمانی شدند، صلواتی می فرستیم بر حضرت محمد (ص) و خاندان مطهر ایشان.

نویسنده :
امیر صداقت
نظرات بینندگان