کد خبر: ۷۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴

اعزام بیش از 60 مبلغ به مناطق مختلف قیروکارزین در ایام محرم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قیروکارزین گفت: بیش از 60 مبلغ در ایام محرم به مناطق مختلف قیروکارزین اعزام خواهند شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه حجت الاسلام عنایت الله اکبری رئیش اداره تبلیغات اسلامی قیروکارزین در گفتگو با پرگون اظهار داشت: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان،بیش از 60 مبلغ و به نقاط مختلف شهرستان قیروکارزین اعزام خواهند شد.

وی افزود: این مبلغان در 70 نقطه از شهرستان که شامل مساجد، هئیت‌ها و تکایا می باشد برای انجام امور مذهبی و دینی اعزام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قیروکارزین اضافه کرد: این روحانیون به منظور اقامه نماز جماعت و تبلیغ و تشریح فلسفه قیام امام حسین(ع) در روستاها و مساجد شهری حضور می‌یابند.

اکبری خاطرنشان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی، پاسخگویی به احکام شرعی، اقامه نماز جماعت، تشکیل حلقه‌های معرفتی و بصیرتی و ترویج فرهنگ قرآن از اقداماتی است که مبلغین در مناطق اعزامی انجام خواهند داد.

وی با اشاره به فلسفه قیام عاشورا و بهره‌گیری از این فرصت برای خودسازی، تصریح کرد: مهمترین درس این قیام ایستادگی و تسلیم نشدن در برابر ظلم است و همه مسلمانان باید در ترویج و گسترش این پیام پرمعنای امام حسین(ع) تلاش کنند.

اکبری تصریح کرد: با توجه به تجمعات بی نظیر و گسترده مردم در دهه عاشورا و نیاز تبیین قیام عاشورا فرصت مناسبی برای نشر و تبلیغ تعلیمات دین مقدس اسلام و بیان جلوه های تربیتی نهضت خونین ابا عبدالله الحسین (ع) برای مبلغین فراهم می شود.

وی در پایان از مردم خواست با حضور در این مراسمات از فیوضات مجلس اباعبدالله الحسین (ع) استفاده کنند.

نظرات بینندگان