کد خبر: ۷۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

نمایده ولی فقیه در سپاه فجر: «شهیدان مدافع حرم» سربُلندان جبهه جهانی مقاومت اسلامی هستند

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: امروز رزمندگان جبهه جهانی مقاومت اسلامی با الگوگیری از عاشورا و سیره شهدا با تمام توان و از جان گذشتگی در مقابل دسیسه های استکبار جهانی ایستادگی می کنند.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، مراسم تشییع شهید مدافع حرم "علی محمد هَزاره" با حضور جمع کثیری از مردم مومن شیراز برگزار گردید.

حجت الاسلام حاجی زاده نمایده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار تنویر گفت: استکبار جهانی در سال های اخیر با تمام توان جبهه جدیدی را بر علیه مقاومت اسلامی در منطقه گشوده است و با حمایت از داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه قصد ضربه زدن به دنیای اسلام و جبهه مقاومت اسلامی را دارد.



وی در ادامه صحبت هایش با اشاره به اینکه «شهیدان مدافع حرم» سربُلندان جبهه جهانی مقاومت اسلامی هستند، گفت: دلباختگان سالار شهیدان امام حسین (ع) همراه با ملت مظلوم و مقاوم سوریه امروز در خط مقدم مبارزه سخت با استکبار جهانی قرار دارند و شهیدِ مدافع حرم علی محمد هَزاره نیز امروز به عنوان یکی از این سربُلندان شناخته می شود.



نمایده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به شاخصه های شهیدان مدافع حرم گفت: این شهیدان با «دلدادگی، از جان گذشتگی و ایثار» ادامه دهندگان راه امام حسین (ع) و شهدای کربلا می باشند.



حجت الاسلام حاجی زاده در پایان صحبت هایش با اشاره به حماسه کربلا و اهداف قیام امام حسین (ع) گفت: امروز رزمندگان جبهه جهانی مقاومت اسلامی با الگوگیری از عاشورا و سیره شهدا با تمام توان و از جان گذشتگی در مقابل دسیسه های استکبار جهانی که از آستین گروه های تروریستی درآمده است ایستادگی می کنند و البته آینده روشن و پیروزی در انتظار جبهه مقاومت اسلامی خواهد بود.
نظرات بینندگان