کد خبر: ۷۸۳۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴

دادستان آباده: هیچ قمه زنی در عاشورای امسال دستگیر نشده است/ تقدیر و تشکر دستگاه قضایی از مردم شهرهای صغاد و بهمن

خوشبختانه با فعالیت های فرهنگی و امنیتی صورت گرفته طی یک سال گذشته، در دهه اول محرم شاهد عزاداری سالم در این شهر بودیم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، با هوشیاری مردم شهیدپرور شهر بهمن، قمه زنی در ظهر عاشورای امسال تعطیل شد.

محمدی جمالی دادستان آباده با اعلام این خبر افزود: با همت مردم ولایتمدار شهر بهمن، در عاشورای امسال، بدعت حرام قمه زنی در این شهر برچیده شد.

وی با تشکر فراوان از مردم و عزاداران سید و سالار شهیدان در شهر بهمن برای همکاری در این امر، تعطیلی این بدعت را لبیک مردم این شهر به رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با فعالیت های فرهنگی و امنیتی صورت گرفته طی یک سال گذشته، در دهه اول محرم شاهد عزاداری سالم در این شهر بودیم.

جمالی دستگیری 70 نفر در راستای قمه زنی در شهربهمن را به شدت تکذیب کرد و گفت: طبق تعهد قبلی افرادی که حکم تبعیدشان صادر شده بود، طبق تعهد قبلی با معرفی خود به مراجع انتظامی در روز عاشورا و حضور در آنجا تا پایان مراسم، تبعیدشان تعلیق شد و گزارشی مبنی بر دستگیری نداشته ایم.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شا الله این حرکت هوشمندانه مردم بهمن در سال های آتی نیز ادامه داشته باشد و شاهد ریشه کنی کامل این تفکر و بدعت حرام در شهر بهمن باشیم.

جمالی همچنین از مردم صغاد که برای دومین سال متوالی قمه زنی روز عاشورا را در این شهر تعطیل کرده اند، تشکر و قدرانی کرد.

سجاد کریمی عضو شورای شهر بهمن نیز با تشکر از مردم فهیم شهر بهمن در لبیک به دستور رهبری، مراتب تشکر و قدردانی خود را از عزاداران این شهر اعلام کرد و گفت: مردم شهید پروری که پیکر مطهر شهدای گمنام را بر دوش خود تشییع کرده اند و افتخار میزبانی این عزیزان را دارند، قطعا اجازه نخواهند عده ای چهره شهر ولایتمدار بهمن را مخدوش کنند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهمنی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴
0
باشه
بهمنی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴
0
باشه