کد خبر: ۷۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

پیام تسلیت فرمانده سپاه فجر در پی درگذشت نماینده اسبق شیراز

پرورش دانشجویان و نخبگان متعهد و مخلص، نماد والایی از درک و غیرت دینی و دغدغه حفظ و صیانت از اقتدارکشور، در دوران حیات پر برکت آن عزیز سفر کرده بود.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، در بخشی از این پیام آمده است: " پرورش دانشجویان و  نخبگان متعهد  و مخلص، نماد والایی از درک و غیرت دینی و دغدغه حفظ و   صیانت از  اقتدارکشور، در دوران حیات پر برکت آن عزیز سفر کرده بود که زیباترین جلوه های عشق به معبود را به  نمایش گذاشت. "

دکتر احمد نجابت عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران و نماینده اسبق شیراز در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی عصر جمعه دعوت حق را لبیک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر می باشد:

خانواده  محترم و معزز استاد گرانقدر جناب آقای دکتر نجابت

سلام عليكم بماصبرتم

با کمال تأسف خبر درگذشت دانشمند بسیجی دکتر نجابت را دریافت نمودم. تکریم مجاهدت خالصانه و پاسداشت نقش والای فرزانگان که رشد، تعالی  و اقتدار این ملت مدیون تمامی آن هاست وظیفه شرعی، اخلاقی و انقلابی همه رهپویان مکتب جاوید اسلام و ارادتمندان به علمای آن می باشد.

پرورش دانشجویان و  نخبگان متعهد و مخلص، نماد والایی از درک و غیرت دینی و دغدغه حفظ و صیانت از اقتدارکشور، در دوران حیات پر برکت آن عزیز سفر کرده بود که زیباترین جلوه های عشق به معبود را به  نمایش گذاشت.

مراتب تسلیت و تعزیت  اینجانب را د رمصیبت وارده پذیرا و در غم خود شریک بدانید. علو  درجات   معنوی و روحانی برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل توأم با صحت و سلامتی برای بازماندگان ارجمند از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.


سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور
فرمانده سپاه فجر استان فارس

پیام تسلیت فرمانده سپاه فجر فارس در پی درگذشت دکتر احمد نجابت
نظرات بینندگان