کد خبر: ۷۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴

بی تفاوتی برخی مسئولین سروستان به هفته گرامیداشت بسیج!

علیرغم گذشت چهار روز از هفته گرامیداشت بسیج در سروستان، تنها 5 اداره از مجموع بیش از 60 اداره و نهاد دولتی و نیمه دولتی این شهرستان با نصب یک پلاکارد به استقبال سالگرد تاسیس این نهاد مردمی و انقلابی رفته اند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، هفته گرامیداشت بسیج،تنها بهانه ای برای پاسداشت ارزش ها و تجلیل از حماسه سازانی است که از بدو تاسیس این نهاد مقدس تاکنون، خالصانه، همه توان خویش را در جهت توسعه و پیشرفت و همچنین عزت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی به کار گرفته و در این مسیر سخت و دشوار، لحظه ای غفلت نکرده اند.

براساس گزارش سروستان ما، مسال هفته بسیج در شهرستان سروستان، از بیست و هشتم آبان ماه گذشته آغاز شده و طی چند روز اخیر، برنامه های متنوع فرهنگی-بصیرتی متعددی در سطح این شهرستان اجرا شده است.

با این حال و علیرغم گذشت چهار روز از هفته گرامیداشت بسیج در سروستان، تنها 5 اداره از مجموع بیش از 60 اداره و نهاد دولتی و نیمه دولتی این شهرستان با نصب یک پلاکارد به استقبال  سالگرد تاسیس این نهاد مردمی و انقلابی رفته اند.

این اتفاق نادر که باعث تعجب مردم بصیر و ولایتمدار سروستان شده، اذهان عمومی را با این  سوال روبرو کرده که دلیل اصلی این بی مهری به بزرگترین مکتب فرهنگی،اعتقادی و بصیرتی کشور که نماد ایمان، اخلاص، ولایتمداری، مقاومت و پایداری می باشد، چیست؟

یادمان یاشد؛ بسیج یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و یادآور بیش از سه دهه اقتدار ،مقاومت، ایثار و حماسه آفرینی شیر مردان و شیرزنانی است که خالصانه به ندای مقتدا و مولای خویش لبیک گفته و از بدو تاسیس تاکنون لحظه ای از آرمان های امام(ره)،انقلاب و شهدا، تحت زعامت ولی امر خویش، دست برنداشته اند.

نظرات بینندگان