کد خبر: ۷۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

ارسال 60 هزار بطری آب معدنی از فارس برای زائران کربلا

طی اقدامی به منظور آبرسانی به زوار بارگاه امام حسین (ع) در اربعین ۶۰ هزار بطری آب بسته بندی شده از سوی شرکت آب و فاضلاب فارس به کربلا ارسال شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب فارس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس در مراسم اعزام حرکت کاروان آب اهدایی بیان کرد: کارکنان ولایت مدار شرکت آبفای استان به یاد تشنگان کربلا و به تاسی از سقای دشت کربلا و با پیام صرفه جویی در مصرف آب ۶۰ هزار بطری آب بسته بندی شده را همراه با کاروانی به کربلا ارسال کردند.  

محمد علی قلندری با اشاره به جنگ های نیابتی در منطقه خاورمیانه، صهیونیست ها و حامیان آن را مروج و هادی این جریانات خواند و افزود: از سرازیر شدن سیل عظیم مهر شیعیان به سوی کربلا میعادگاه عاشقان ولایت و امامت، پیامی معنا دار برای دشمنان اسلام به ویژه تکفیری های صهیونیست با اندیشه و پشتوانه فکری وهابیت و  پیروان تفکر پلید سلفی و تکفیری گری دارد و آن این است که اگر رود عظیم محبان اهل بیت طغیان کند بنای اندیشه پلیدشان را از ریشه برخواهد کند که این اقدام خط بطلان بر تمام نقشه های شوم و برنامه های پلیدشان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ایران اسلامی و جهان تشیع امروز از رهبری فرزانه و دانشمند بهره مند است که امیدواریم پرچم این حکومت توسط مقام معظم رهبری به صاحب اصلی آن امام مهدی (عج) سپرده شود.


نظرات بینندگان