کد خبر: ۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۰ - ۱۲ دی ۱۳۸۸

خاتمي خود را براي محاكمه آماده كند

رئيس فراكسيون روحانيون مجلس گفت: ملت ايران خاتمي را در فتنه ?? ‌سهيم مي‌داند و او بايد ‌خود را براي محاكمه در دادگاه آماه كند.

حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر نماينده مردم اصفهان با اشاره به تكاپو و تلاش خاتمي براي بازگشت به عرصه سياسي كشور، اظهار داشت: ملت ايران در فتنه ?? خاتمي را هم سهيم مي‌داند و بر همين اساس، آقاي خاتمي بايد خود را براي محاكمه در دادگاه آماه كند.

وي خاتمي را از جمله بنيانگذاران فتنه ?? دانست و گفت: سران فتنه بدون حمايت خاتمي قادر به آشوب و اغتشاش نبود و اين خاتمي بود كه آنها را نسبت به مبارزه با مردم دعوت مي‌كرد.

رئيس فراكسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين سؤال كه خاتمي چگونه مي‌تواند به عرصه سياسي كشور بازگردد، گفت: ملت ايران تنها به كساني اعتماد مي‌كنند كه در چارچوب نظام و قانون اساسي حركت مي‌كنند اما آقاي خاتمي اكنون در نزد مردم به فتنه‌گري مشهور شده است.

رهبر افزود: خاتمي براي بازگشت به عرصه سياسي كشور راهي جز اعلام برائت از فتنه‌گران ندارد، البته اينكه به صورت لساني اعلام برائت كند، كافي نيست و ايشان بايد در عمل از موسوي و كروبي جدا و به مردم بپيوندد.

اين نماينده مجلس با اشاره به اينكه خاتمي براي بازگشت به عرصه سياسي كشور شرط تعيين كرده است، خطاب به وي گفت: اين مردم هستند كه بايد براي شما تعيين شرط كنند و شما به جاي محاكمه، حق تعيين كردن شرط براي نظام را نداريد.


انتهاي پيام/70

برچسب ها: خاتمی
نظرات بینندگان