کد خبر: ۸۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴

ساخت فیلم سینمایی «رد پای یک فرشته» در سروستان کلید خورد + عکس

این فیلم با موضوع دفاع مقدس و به کارگردانی سجاد عبدی،کارگردان جوان سروستانی و با حضور چهره های شاخص سینمای ایران در سروستان ساخته می شود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، در آئین افتتاحیه این پروژه سینمایی که در تالار حافظ سروستان و با حضور تعدادی از مسئولین ارشد این شهرستان برگزار شد، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان از اعلام آمادگی بسیج در جهت همکاری با این پروژه فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت  یکی از برنامه های نیروی مقاومت بسیج می باشد و در حد توان با مسئولان این پروژه سینمایی همکاری خواهیم کرد.

 براساس گزارش سروستان ما، سلیمان کرمی، فرماندار سروستان نیز در سخنانی ضمن تاکید بر فرهنگ غنی مردم سروستان گفت: شهرستان سروستان یکی از خاستگاه های مهم فرهنگ و هنر در سطح استان فارس و کشور می باشد و ظهور بزرگانی همچون؛ زنده یاد استاد نورالدین رضوی سروستانی ،استاد صادق همایونی و همچنین هنرمندان شاخص عرصه سینما و تلویزیون همچون؛ زهرا سعیدی و مهدی سلطانی، گواه این ادعاست.

 وی ضمن تقدیر از کارگردان فیلم سینمایی " رد پای یک فرشته" و تجلیل از بازیگران شاخص این پروژه سینمایی گفت: در جهت هر چه بهتر اجرای این پروژه فرهنگی و هنری در شهرستان سروستان، همه توان خود را به کار خواهیم بست.

 در ادامه این مراسم سجاد عبدی،کارگردان این فیلم سینمایی ضمن تقدیر از مسئولین سروستان که با وی در جهت شروع این پروژه همکاری داشته اند گفت: از دفتر امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، شهردار، بنیاد شهید و همه دوستانی که ما را در ساخت این فیلم یاری کرده اند تشکر می کنم و امیدوارم که بتوانیم با استفاده از همه پتانسیل های موجود در این شهرستان، این پروژه را با موفقیت کامل به انجام برسانیم.

 تقدیر از نویسنده، بازیگران  و مجموعه عوامل این پروژه سینمایی، بخش پایانی مراسم افتتاحیه بود.

 خاطر نشان می شود در فیلم سینمایی «رد پای یک فرشته» محمود مقامی و سعید نورالهی از چهره های شاخص سینما و تلویزیون به ایفای نقش خواهند پرداخت و بخش اعظم این پروژه در سروستان فیلمبرداری می شود.

گوشه هایی از این مراسم به روایت تصویر؛

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان