کد خبر: ۸۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴
حضور 28 بوکسور در اردوی انتخابی بوکس جوانان فارس

اردوی انتخابی بوکس جوانان فارس در مرودشت برگزار شد

اردوی انتخابی بوکس جوانان استان فارس با رقابت 28 بوکسور در خانه بوکس شهرستان مرودشت برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، اردوی انتخابی بوکس جوانان استان فارس در خانه بوکس شهرستان مرودشت برگزار گردید.

در این دوره از رقابت ها 28 بوکسور از شهرستان های مرودشت، شیراز، نورآباد، فیروزآباد، اقلید، قیروکارزین و کازرون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

لازم به ذکر است که نفرات انتخابی توسط کمیته فنی استان به اردوی تیم فارس دعوت شدند و مسابقات کشوری جوانان در 26 آذر ماه در استان مازندران برگزار خواهد شد.

عبدالحسین رحیمی مدیر آموزش و پرورش پاسارگاد، جواد عمادی از بازنشستگان امور تربیتی، محمد محمدی از اعضای هیات رئیسه بوکس استان فارس از نزدیک شاهد این رقابت ها بودند.

رییس هیات بوکس مرودشت در گفتگو با مرودشت نا بیان داشت: بوکسورهای جوان مرودشتی بسیار خوب در این رقابت ها ظاهر شدند و امیدوار هستیم همان طور که تنها مدال فارس در رقابت های بزرگسالان کشور توسط حسن عظیمی بوکسور مرودشتی کسب شد، در رقابت های جوانان کشور نیز شاهد درخشش بوکسورهای مرودشتی باشیم.

محمدرضا محمودی افزود: بوکس مرودشت نسبت به گذشته پیشرفت های قابل توجهی داشته که نتیجه تلاش دسته جمعی مربیان و بوکسور ها و اعضای هیات رئیسه بوکس مرودشت بوده است.


نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان