کد خبر: ۸۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

40 خانه بهداشت روستایی جهرم نوسازی می‌شوند

فرماندار ویژه جهرم گفت: با اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار طرح تحول نظام سلامت تعداد 40 خانه بهداشت روستایی جهرم بهسازی می شوند.

به گزارش شیرازه علیرضا صحرائیان در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم گفت: در مناطق صعب العبور روستایی که امکان ساخت بیمارستان وجود ندارد احداث خانه بهداشت در نزدیک ترین محل سکونت روستاییان می تواند نه تنها به وضعیت سلامت مردم این مناطق کمک کند بلکه نقش بسزایی در عدم حاشیه نشینی و جلوگیری از معضل ترافیک در شهرهای بزرگ دارد.

وی افزود: از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت افزون بر یک میلیارد تومان برای نوسازی، ترمیم و بازسازی 40 خانه بهداشت روستایی شهرستان جهرم در نظر گرفته شده که این مهم در حال انجام است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه از محل اعتبارات ماده 180 نیز مبالغی برای تسریع در روند تکمیل مراکز درمانی شهرستان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: سرجمع اعتبارات اختصاص یافته به این امر 400 میلیون تومان بوده که مراکز درمانی قطب آباد، محمدآباد بخش مرکزی و دشت دال سیمکان را در بر می گیرد.

صحرائیان با بیان اینکه امیدداریم مرکز درمانی قطب آباد تا پایان سال مالی 94 به اتمام برسد، گفت: روند اجرای این پروژه ها در حال انجام است.

 

انتهای پیام/


سالاد

نظرات بینندگان